قوه قضاییه: هیچ اتفاق جدیدی در پرونده تتلو رخ نداده است تولید داروی خوراکی ضدسرطان از مهرماه استرداد جاعل و کلاهبردار ۱۱ هزار میلیاردی به کشور هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۴/۲۸؛ موج گرما در راه ایران حکم اعدام سه متجاوز به عنف در گرگان اجرا شد اطلاعیه آموزش و پرورش درباره ادعای تقلب در آزمون مدارس سمپاد آخرین وضعیت اختلالات GPS در تهران و دیگر نقاط کشور اتهام تجاوز به ۸ زن در پرونده «کیوان» / شیما قوشه، وکیل: متهم با قرار وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی آزاد است دریافت یارانه برای مرد تاجر ۲ میلیارد تومان تمام شد! وزیر علوم: ۸۵ درصد داوطلبان بدون کنکور وارد دانشگاه‌ها می‌شوند/ به سمت حذف کنکور می‌رویم ویروس گوارشی جدید در راه است؟ وزیر آموزش و پرورش: از میان ۹۰۰ هزار شرکت کننده مرحله اول کنکور، ۵۰۰ هزار نفر داوطلب دانشگاه فرهنگیان بودند/ ۷۲ هزار نفر وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شدند آلمان موفق به ساخت ماده‌ای شد که تا به امروز وجود نداشت آغاز به کار رسمی تاکسی اینترنتی تهران؛ به زودی ممنوعیت عمل جراحی زیبایی توسط پزشکان عمومی برداشته شد

فیس بوک نام خود را به «متا» تغییر داد

مارک زاکربرگ مدیر عامل اجرایی و بنیان‌گذار فیس بوک، دقایقی پیش نام جدید این شرکت فعال در زمینه تکنولوژی را متا (Meta) اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۲ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 29
کد خبر: ۱۰۷۲۱۷

به گزارش راهبرد معاصر، سایت خبری The Verge اعلام کرد که زاکربرگ در اظهارات خود برای معرفی نام جدید این شرکت، گفت: ما شرکتی هستیم که فناوری‌های ارتباطی را تولید می‌کنیم. همراه یکدیگر ما سرانجام می‌توانیم مردم را در مرکز فناوری خود قرار دهیم؛ و همچنین همراه با یکدیگر ما می‌توانیم اقتصاد خلاق بسیار بزرگ‌تری را پایه بگذاریم. تا به این طریق چیزی که هستیم و چیزی که امید داریم بسازیم را بازتاب دهیم.

زاکربرگ همچنین اعلام کرد که نام کنونی شرکت نمی‌تواند به صراحت تمام زمینه‌های فعالیت آن را پوشش دهد و هنوز هم به یک محصول خاص اشاره می‌کند و او مشخصاً باور دارد که تحت این نام جدید، این رویه هم تغییر خواهد کرد.

وی گفت:، ولی من امیدوارم که در مرور زمان به عنوان یک شرکت متاورس شناخته شویم.

زاکربرگ در حال حاضر آی‌دی @meta را روی توییتر در اختیار دارد. همچنین او مالکیت دامنه meta.com را نیز در اختیار دارد که اکنون کاربران با ورود به آن، به یک صفحه جدید خوش آمدگویی از شرکت فیس بوک همراه با تغییرات جدید مواجه می‌شوند.

زاکربرگ مدتی پیش در مصاحبه با The Verge، منبع همین خبر، اعلام کرد که فیس بوک طی سال‌های آتی از یک شبکه اجتماعی صرف، به شرکتی تبدیل خواهد شد که بیش از هر چیز به دلیل واقعیت جایگزین یا همان متاورس شناخته خواهد شد.

این میلیاردر مدتی پیش در بلاگ شخصی خود تایید کرد که این تغییر نام، منجر به تغییر ساختار اصلی شرکت نخواهد شد، اما گزارش مالی مسلماً تغییر خواهد کرد.

در حال حاضر گمانه‌زنی‌ها با یادآوری ری‌برند گوگل در سال ۲۰۱۵ که به یکی از شرکت‌های اصلی زیرمجموعه هولدینگ آلفابت تبدیل شد، این‌طور پیش‌بینی می‌کنند که فیس بوک هم روند نسبتاً مشابهی را دنبال خواهد کرد. در رابطه با فیس بوک، اپلیکیشن «آبی» این شرکت در کنار اینستاگرام، واتساپ و آکیولوس زیرمجموعه این نام جدید به فعالیت خود ادامه خواهد داد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار