پرداخت عیدی به معلمان در اعیاد پیش‌رو صحت دارد؟ هشدار نسبت به وزش باد شدید و رگبار در تهران/ پیش‌بینی کاهش دما تا ۱۱ درجه مینو محرز: بیماری مرس خطرناک‌تر از کرونا است و میزان مرگ آن بیش از ۶۰ درصد است آغاز فعالیت سامانه بارشی و کاهش دمای هوا در برخی استان‌ها جزئیات فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران در ۱۴ و ۱۵ خرداد جاده چالوس از ساعت ۱۰ یکطرفه می‌شود ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های گلستان طعمه آتش شد بازداشت اعضای باند قاچاق ۲۱ هزار گوشی تلفن همراه در بوشهر اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور‌های پرتردد کشور از ۱۳ تا ۱۷ خرداد سخنگوی شهرداری تهران: قطع درختان چیتگر و سرخه‌حصار به دلیل آفت‌زدایی و تنش‌های آبی در سال‌های گذشته است کاهش محسوس دمای تهران از چهارشنبه تشدید بارش در ۵ استان/ احتمال وقوع سیل ابتلای مادر به سرخجه می‌تواند سبب سقط جنین شود شهادت مأمور انتظامی در خوزستان سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: سوالات امتحان نهایی قابل لو رفتن نیست/ اگر کسی مدرکی دارد، برای بررسی ارائه کند

فیس بوک نام خود را به «متا» تغییر داد

مارک زاکربرگ مدیر عامل اجرایی و بنیان‌گذار فیس بوک، دقایقی پیش نام جدید این شرکت فعال در زمینه تکنولوژی را متا (Meta) اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۲ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 29
کد خبر: ۱۰۷۲۱۷

به گزارش راهبرد معاصر، سایت خبری The Verge اعلام کرد که زاکربرگ در اظهارات خود برای معرفی نام جدید این شرکت، گفت: ما شرکتی هستیم که فناوری‌های ارتباطی را تولید می‌کنیم. همراه یکدیگر ما سرانجام می‌توانیم مردم را در مرکز فناوری خود قرار دهیم؛ و همچنین همراه با یکدیگر ما می‌توانیم اقتصاد خلاق بسیار بزرگ‌تری را پایه بگذاریم. تا به این طریق چیزی که هستیم و چیزی که امید داریم بسازیم را بازتاب دهیم.

زاکربرگ همچنین اعلام کرد که نام کنونی شرکت نمی‌تواند به صراحت تمام زمینه‌های فعالیت آن را پوشش دهد و هنوز هم به یک محصول خاص اشاره می‌کند و او مشخصاً باور دارد که تحت این نام جدید، این رویه هم تغییر خواهد کرد.

وی گفت:، ولی من امیدوارم که در مرور زمان به عنوان یک شرکت متاورس شناخته شویم.

زاکربرگ در حال حاضر آی‌دی @meta را روی توییتر در اختیار دارد. همچنین او مالکیت دامنه meta.com را نیز در اختیار دارد که اکنون کاربران با ورود به آن، به یک صفحه جدید خوش آمدگویی از شرکت فیس بوک همراه با تغییرات جدید مواجه می‌شوند.

زاکربرگ مدتی پیش در مصاحبه با The Verge، منبع همین خبر، اعلام کرد که فیس بوک طی سال‌های آتی از یک شبکه اجتماعی صرف، به شرکتی تبدیل خواهد شد که بیش از هر چیز به دلیل واقعیت جایگزین یا همان متاورس شناخته خواهد شد.

این میلیاردر مدتی پیش در بلاگ شخصی خود تایید کرد که این تغییر نام، منجر به تغییر ساختار اصلی شرکت نخواهد شد، اما گزارش مالی مسلماً تغییر خواهد کرد.

در حال حاضر گمانه‌زنی‌ها با یادآوری ری‌برند گوگل در سال ۲۰۱۵ که به یکی از شرکت‌های اصلی زیرمجموعه هولدینگ آلفابت تبدیل شد، این‌طور پیش‌بینی می‌کنند که فیس بوک هم روند نسبتاً مشابهی را دنبال خواهد کرد. در رابطه با فیس بوک، اپلیکیشن «آبی» این شرکت در کنار اینستاگرام، واتساپ و آکیولوس زیرمجموعه این نام جدید به فعالیت خود ادامه خواهد داد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده