سخنان آیت الله رئیسی درباره زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه ها+خبر جدید درباره واکسیناسیون دانش آموزان و دانشجویان-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

سخنان آیت الله رئیسی درباره زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه ها+خبر جدید درباره واکسیناسیون دانش آموزان و دانشجویان

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت و نقش فضای علمی و آموزشی کشور در پویایی جامعه گفت: وزارت بهداشت، با همکاری وزارتخانه های علوم و آموزش و پرورش، طوری برنامه ریزی کند تا مدارس و دانشگاه‌ها از اول آذر طبق شیوه‌نامه‌ها بازگشایی شوند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 30
کد خبر: ۱۰۷۳۵۳

به گزارش راهبرد معاصر؛  آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با تاکید بر اینکه به رعایت اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان باید مورد توجه جدی مردم باشد، افزود: در مسیر مقابله و غلبه بر بیماری کرونا، حساس بودن نسبت به رعایت موارد بهداشتی ضرورت اجتناب ناپذیر است. همچنان باید از اجتماعات و هرآنچه امکان ابتلاء به بیماری را افزایش می‌دهد، دوری کرد.

 

آیت الله رئیسی تاکید کرد: با توجه به انجام واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال و دانشجویان، از ابتدای آذرماه می توان برایی بازگشایی مراکز اموزشی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اقدام کرد.

 

رئیس جمهور گفت: با مجموعه اقدامات پیشگیرانه و مناسبی که از طریق دستگاه‌های مربوطه بویژه بهداشت و درمان در پیش گرفته شده است امیدواریم از موج بعدی جلوگیری و از سلامت مردم بطور موثر صیانت شود.

 

آیت‌الله رئیسی با اشاره به پیشنهاد وزارت کشور برای تدوین نقشه راه یکساله به منظور مقابله با کرونا تصریح کرد: در تدوین این نقشه راه، باید از نظرات دستگاه‌های مختلف و تمامی استان‌ها استفاده شود.

 

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت و نقش فضای علمی و آموزشی کشور در پویایی جامعه گفت: وزارت بهداشت، با همکاری وزارتخانه های علوم و آموزش و پرورش، طوری برنامه ریزی کند تا مدارس و دانشگاه‌ها از اول آذر طبق شیوه‌نامه‌ها بازگشایی شوند./ فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار