داعش سر هشت تن را در موصل برید-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

داعش سر هشت تن را در موصل برید

نوری مالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عملیات تروریستی صورت گرفته را محکوم کرد و از نیروهای امنیتی خواست تا سطح آمادگی خود را برای رویارویی با تروریست‌ها بالا ببرند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 10
کد خبر: ۱۰۷۵۸

به گزارش راهبرد معاصر ، فرماندهی عملیات بغداد از کشته و زخمی شدن چندین تن در انفجاری انتحاری در بازاری در شهر صدر بغداد خبر داد.

 شبکه اسکای نیوز گزارش داد که در پی انفجار انتحاری در شرق شهر صدر، هشت تن کشته و ۱۰ تن زخمی شدند.

داعش نیز مسئولیت این حمله انتحاری را بر عهده گرفت.

 

منابع امنیتی اعلام کردند که عامل انتحاری کمربند انفجاری خود را در بازاری در شهر صدر منفجر کرد.

پس از چند ماه ثبات اوضاع امنیتی در بغداد و برداشتن ده‌ها مانع امنیتی و ایست بازرسی در خیابان‌ها جهت بازگرداندن اوضاع به حالت طبیعی خود در خیابان‌های بغداد، این نخستین انفجار است که بغداد را لرزانده است.

 

در همین راستا، نوری مالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عملیات تروریستی صورت گرفته را محکوم کرد و از نیروهای امنیتی خواست تا سطح آمادگی خود را برای رویارویی با تروریست‌ها بالا ببرند.

از سوی دیگر، یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که داعش سر هشت فرد از اعضای یک خانواده را در خانه‌ آنها در موصل برید.

این منبع تصریح کرد که داعش به منزلی در منطقه الکوار در موصل یورش برده و سر شش فرزند و والدین آنها را برید.

گروهک‌های زیرزمینی داعش همچنان در موصل حضور دارند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار