آغاز ثبت نام جدید خودرو‌های وارداتی واریز عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی به پایان رسید وضعیت بحرانی سد کرج؛ فقط ۸ درصد سد پر است آغاز دور سوم پیش‌فروش سکه ۱۴۰۴ از شنبه فرزین: تمام اولویت‌های ارزی دستگاه‌های مختلف را تا پایان سال با سرعت تامین می‌کنیم ۱۶ هزار تن میوه و ۱۲۰۰ تن خرما ذخیره شد توزیع برنج در شبکه رسمی قطع می‌شود؟ ۳۳ شرکت غیرمجاز فروش بلیت هواپیما تعلیق شد واکنش دیوان محاسبات به اظهارات وزیر راه مبنی بر اینکه موجودی ما صفر است: موجودی حساب‌های این وزارتخانه بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان است حداکثر قیمت مصرف‌کننده هر کیلو برنج داخلی طارم و هاشمی ۱۳۰هزار تومان تعیین شد پرواز لوفت‌هانزا دقایقی پیش در ایران به زمین نشست فرزانه صادق: باید مجوز ایرلاین‌هایی که پاسخگو نیستند باطل شود آماده واریز سود سهام عدالت باشید / جزئیات واریز سود سهام عدالت سبد معیشت خانوار کارگری با احتساب تورم بهمن،۲۴ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان تعیین شد تمدید مهلت واریز وجه پیش‌فروش سکه تحویل ۳۱ تیرماه ۱۴۰۴

بازگشایی آزادراه تهران – شمال تا ۲ روز دیگر

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- شمال از پایان پاکسازی این محور از مواد حاصل از انفجار صخره پنج هزار تنی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 31
کد خبر: ۱۰۷۵۸۳

به گزارش راهبرد معاصر منطقه یک آزادراه تهران – شمال که به مدت دو هفته مسدود بوده، قرار است به زودی بازگشایی شود. تصمیم‌گیری درباره حذف یک صخره پنج هزار تنی که برای ایمنی مسافران این مسیر تهدیدی مهم محسوب می‌شد، انسداد دو هفته‌ای این مسیر را در پی داشت. مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- شمال امروز درباره زمان بازگشایی و چگونگی پاکسازی مسیر به ایرنا توضیح داده است.

«سعید شهسواری» روز یکشنبه درباره زمان بازگشایی آزادراه تهران – شمال گفت: بعد از مرحله آخر انفجار که روز پنج شنبه هفته گذشته انجام شد اکنون در حال انجام عملیات ریزش برداری‌های حاصل از انفجار هستیم و از شب گذشته حمل مواد حاصل از انفجار و پاکسازی محور انجام شده است و تا اواسط هفته محور، پاکسازی و پایه چراغ ها نصب خواهد شد.

وی گفت: بر این اساس تردد در منقطه یک آزادراه تا اواسط هفته دوباره برقرار می شود.

جزییات انفجار در آزادراه تهران – شمال و زمان بازگشایی

شهسواری درباره دلایل انفجار و انسداد آزادراه نیز گفت: عملیات نگهداری، راهداری و بهره‌برداری آزادراه تهران- شمال پس از دوران ساخت و راه اندازی بر اساس قرارداد مشارکت تا ۱۰ سال بر عهده شرکت آزادراه تهران شمال است و با توجه به ماهیت جغرافیایی منطقه و نوع سازه ها، از ابتدای افتتاح، این مسیر به صورت مستمر پایش و کنترل می شود تا اگر نیاز به اقدام پیشگیرانه وجود دارد، به موقع انجام شود.

وی با توضیح اینکه خط قرمز ما امنیت مسافران است تا مشکلی ایجاد نشود، گفت: با توجه به کوهستانی بودن محور احتمال خطر وجود دارد و باید اقدام پیشگیرانه انجام شود و نباید اجازه دهیم تا حادثه رخ دهد و بعد محور را پاکسازی و دوباره تردد را برقرار کنیم.

شهسواری ادامه داد: یکی از نقاطی که با هدف پایش مستمر در دستور قرار داشت ترانشه مشرف به دهانه جنوبی تونل ۱۱ بود.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- شمال ادامه داد: در سال اول تغییراتی در این صخره دیده نشد اما در تابستان امسال متوجه شدیم شکاف بین صخره و دیگر صخره ها درحال افزایش است و احتمال جدا شدن این صخره که وزن حدودی آن ۵ هزار تن بود وجود داشت./ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار