۲ بازیکن استقلال در تور پرسپولیس-راهبرد معاصر

۲ بازیکن استقلال در تور پرسپولیس

درحالی که تصور می‌شد باشگاه پرسپولیس در راستای خرید بازیکنان خارجی اقدامی انجام ندهد، اما در آخرین فرصت‌های باقیمانده نقل و انتقالات یحیی گل محمدی پرده از جذب دو بازیکن تیم استقلال تاجیکستان برداشت.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 06
کد خبر: ۱۰۸۴۵۱

به گزارش راهبرد معاصر باشگاه پرسپولیس سرانجام با ۲ بازیکن خارجی به توافق رسید و این بازیکنان به زودی راهی ایران خواهند شد تا قرارداد خود را با این باشگاه منعقد کنند.

باشگاه پرسپولیس با وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تیم استقلال تاجیکستان به توافق رسید و آن‌ها برای امضای قرارداد وارد تهران خواهند شد.

طبق اطلاعاتی که از سوی باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی داده شده وحدت هنانوف مدافع ۲۱ ساله تیم استقلال تاجیکستان یکی از بازیکنان مورد نظر است که چندی پیش در ترکیب تیم المپیک تاجیکستان نیز رودرروی ایران قرار گرفت و با پیراهن تیم استقلال هم باتوجه به مصدومیت آندری میسچنکو، برابر پرسپولیس به میدان رفت و نمایش درخشانی را هم ارائه کرد.

منوچهر صفروف دیگر بازیکن ۲۰ ساله‌ای است که در سیستم ۳-۵-۲ استقلال تاجیکستان به عنوان وینگ بک راست نقش آفرینی می‌کرد و حالا در قامت مدافع راست به جمع سرخپوشان ملحق خواهد شد.

با توجه به خرید‌های پرسپولیس و عیار بالای این بازیکنان که تقابل با سرخ‌ها در لیگ قهرمانان آسیا کاملا مشهود بود، باید دید که سرنوشت پرسپولیس در لیگ بیستم چه خواهد شد.

برخی کارشناسان معتقدند که حضور بازیکنان تاجیک در پرسپولیس از نظر ارتباط کلامی با دیگر بازیکنان ایرانی کاملا به سود این باشگاه خواهد بود و پرسپولیس در انتخاب خود بسیار حرفه‌ای عمل کرده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده