صدور هشدار زرد هواشناسی / تشدید برف و باران در ۱۰ استان آزمون جذب ۵۰۰ مدیر جوان بهمن‌ماه برگزار می‌شود زمان آزمون تخصصی دانشجوی مهارت‌آموز وزارت آموزش و پرورش تغییر کرد مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات کدام استان‌ها سه‌شنبه ۲ دی ۱۴۰۴ تعطیل شد؟ مدارس آذربایجان غربی فردا دوم دی ۱۴۰۴ تعطیل شد باران چهارشنبه به تهران می‌رسد/ بارش برف در مناطق غربی تعطیلی مدارس تهران فردا دوشنبه ۲ دی ۱۴۰۴ + جزئیات نحوه اجرای طرح و زوج فرد در روز دوشنبه ۲ دی ۱۴۰۴ پای چت جی پی تی به یک پرونده قتل و خودکشی باز شد نحوه فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری ۲ دی ۱۴۰۴ تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون دانشجومعلم سال ۱۴۰۵ فعالیت مدارس ابتدایی اراک و برخی از روستا‌ها فردا دوشنبه غیرحضوری شد آمار جدید ابتلا به تب دنگی در کشور/ پشه آئدس در کدام استان‌ها دیده شده است؟ اعلام ساعت کاری ادارات سیستان و بلوچستان تا نیمه فروردین مهار موج شدید آنفلوآنزا در کشور طی هفته جاری ادارات استان سمنان فردا تنها ۴ ساعت فعال خواهند بود

توضیحات مدیرعامل شرکت واحد در خصوص خرید اتوبوس‌های دست دوم خارجی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص پیشنهاد خرید اتوبوس‌های دست دوم خارجی، گفت: با افزایش شدید قیمت‌ها، امکان خرید اتوبوس نو وجود ندارد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 13
کد خبر: ۱۱۰۳۲
به گزارش راهبرد معاصر ، پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران  در ارتباط با واردات اتوبوس‌های شهری دسته دوم اظهار داشت:‌ از سال ۸۹ تاکنون از سوی دولت برای حمل و نقل درون شهری تهران اتوبوس اختصاص نیافته که در همین رابطه اتوبوسرانی تهران پیگیری‌های مستمر و مجدانه به منظور نوسازی ناوگان تحت نظر داشته است.

وی افزود: بنابراین در مقطع زمانی حاضر، شرکت‌های اتوبوس‌ساز داخلی با عدم استقبال و برنامه‌ریزی در تولید اتوبوس درون‌شهری اقدامی برای اجرای گام اول در تولید برنداشته و عملاً برنامه‌ای برای تولیدات جدید نداشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت:‌ از سویی با افزایش شدید قیمت انواع اتوبوس درون‌شهری ناشی از شرایط اقتصادی و محدودیت‌های حاکم بر کشور عملاً امکان تأمین اتوبوس نو از منابع داخلی و خارجی ناممکن شده که در این راستا استفاده از اتوبوس‌های کارکرده که مسبوق به سابقه است جهت جلوگیری از بروز بحران در نظم حمل و نقل عمومی در کلانشهرها پیشنهاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های کارکرده در بسیاری از کشورها از لحاظ کیفیت ساخت، میزان دودزایی و سطح استاندارد تولیدی به مراتب مناسب‌تر از تعداد کثیری از اتوبوس‌های بسیار فرسوده و با اتمام عمر کاری حال حاضر ناوگان است.

سنندجی بیان داشت: همچنین عمر مفید کاری اتوبوس‌ها در کشور بر مبنای وضعیت محصولات تولیدی خودروسازان داخلی که عمدتاًَ از لحاظ کیفیت محصول و خدمات پس از فروش از ضعف عمده‌ای برخوردار بوده، است و در سطح انتظارات ناوگان‌های حمل و نقل عمومی نیست.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: اتوبوسرانی تهران ضمن انعکاس نیازها و وضعیت فرسودگی حال حاضر اتوبوس‌های شهر تهران طرح اولیه به مراجع ذی‌صلاح، منتظر جمع‌بندی نهایی در جلسات تکمیلی مراجع مربوطه است.

سنندجی گفت: جزئیات بیشتر و اینکه اتوبوس‌های دسته دوم از چه کشورهایی وارد شوند هنوز دقیق مشخص نیست.

منبع : فارس
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار