حضور آیت الله رئیسی در جمع ایتام و کودکان معلول-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

حضور آیت الله رئیسی در جمع ایتام و کودکان معلول

آیت الله رئیسی با حضور در یک مرکز نگهداری کودکان ایتام و معلول شب یلدا را با آنان گذراند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 21
کد خبر: ۱۱۴۷۱۵

به گزارش راهبرد معاصر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور شامگاه امروز سه شنبه با حضور در یک مرکز نگهداری کودکان ایتام و معلول شب یلدا را با آنان گذراند.

رئیس جمهور در این دیدار با تبریک شب یلدا و ابراز خوشحالی از حضور در جمع این کودکان، آنها را به خوب درس خواندن و توجه به ورزش و سلامتی خود توصیه کرد و اظهارداشت: بچه‌های عزیز قدر مربیان دلسوز و مهربان خود را که شبانه روز تلاش می‌کنند تا شرایط آرامش و راحتی شما را فراهم کنند، بدانید و بهترین قدردانی از آنان این است که خوب درس بخوانید و انسان‌های موفقی باشید تا بتوانید به کشور خود خدمت کنید.

رئیسی گفت: در تمام زحماتی که مربیان برای شما می‌کشند همه خوشی‌شان این است که احساس کنند شما راحت و آسوده بوده و فکر کنید در خانه‌تان هستید.

وی همچنین با تشکر و قدردانی از آقایان و خانم‌هایی که در این موسسه خیریه فعالیت می کنند، گفت: شما کار بزرگی بر عهده دارید، اینکه سعی می‌کنید برای این کودکان خلاء وجود پدر و مادر را پر کنید و آنان را شاداب و بانشاط و امیدوار نگه دارید، مطمئنا در پیشگاه خداوند متعال از اجر و پاداش بی پایانی برخوردار خواهید بود .

رئیس جمهور افزود: فعالیت در اینگونه مراکز ممکن است برای شما زحمت و خستگی داشته باشد اما در عوض آنچه که نصیب‌تان می‌شود، بسیار با ارزش و ماندگار است.

بنابر این گزارش، موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع) بطور شبانه روزی از ایتام و کودکان معلول ۳ تا ۱۲ سال و سالمندان بیمار، در ۵ مرکز در سطح شهر تهران، نگهداری می‌کند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده