خارجی جدید پرسپولیس از اردن می‌آید؟-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

خارجی جدید پرسپولیس از اردن می‌آید؟

از زمانی که رادوشوویچ پرسپولیس را ترک کرده، هر روز گزینه جدیدی به عنوان جانشین او مطرح می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۰۱ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 22
کد خبر: ۱۱۴۷۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی این باشگاه را ترک کرده و به کرواسی برگشته است. رادو گفته دیگر حاضر به بازگشت به ایران نیست و شکایتش از پرسپولیس را به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی اش پیگیری خواهد کرد.

 

بعد از خروج رادو، تا به الان نام سه دروازه بان ایرانی به عنوان جانشین او مطرح شده است: رشید مظاهری، پیام نیازمند و علیرضا حقیقی. اگرچه یحیی گل محمدی این موضوعات را تکذیب کرده، ولی به تازگی یک اسم دیگر هم به این اسامی اضافه شده است: یزید ابو لیلی. این بازیکن دروازه بان تیم ملی اردن است و هنوز به طور مستقیم به پرسپولیس لینک نشده، ولی روزنامه الغد اردن نوشته که بازی‌های خوب او در جام ملت‌های عرب که به تازگی در قطر برگزار شده باعث شده پیشنهادی از یک باشگاه ایرانی به دستش برسد.

اگرچه این رسانه اسمی از طرف پیشنهاد دهنده نیاورده است، ولی با توجه به نیاز پرسپولیس به یک دروازه بان، احتمال داده می‌شود که پیشنهاد ارائه شده به او از ایران، توسط باشگاه پرسپولیس باشد./ فرارو

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار