دولت قانون افزایش حقوق‌ها را به درستی اجرا کند-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد
سلیمی در تذکر شفاهی:

دولت قانون افزایش حقوق‌ها را به درستی اجرا کند

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: متأسفانه دولت قانون افزایش حقوق کارکنان دولت را به درستی اجرا نمی‌کند و این مسئله باعث اضطراب و نگرانی حقوق بگیران شده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 20
کد خبر: ۱۱۶۸۶
به گزارش  راهبرد معاصر،  حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی درباره مصوبه افزایش حقوق‌ها، گفت: متأسفانه اجرای قانون افزایش حقوق‌ها تاکنون به نحوی بوده است که حقوق بگیران دچار اضطراب شده‌اند.

وی افزود: برخی احکام صادر شده در زمینه این مصوبه روز به روز تقلیل پیدا می‌کند و برخی از کارکنان دولت در فروردین ماه بیشتر از اردیبهشت حقوق دریافت کردند و قانون به درستی در این زمینه اجرا نمی‌شود. لازم است هیئت رئیسه مجلس دستور دهد تا دولت قانون افزایش حقوق‌ها را به درستی اجرا کند تا مردم از این نگرانی خارج شوند.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر تصریح کرد: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس جلسه‌ای در این زمینه گذاشته‌اند که لازم است پس از رسیدگی گزارش را به ما ارائه دهند.

منبع : مهر
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار