نقدینگی ۳۲ درصد بیشتر شد واریز ۲۷ هزار میلیارد از منابع مرحله چهارم کالابرگ/ میزان کالابرگ دهک‌های اول تا سوم تغییر کرد؟ زمان ثبت‌نام برای شرکت در پیش‌فروش سکه اعلام شد + شرایط ثبت نام جزئیات واریز مرحله چهارم وام ضروری ۵۰۰ میلیونی بازنشستگان قیمت سکه‌های پیش فروش اعلام شد / سکه ۱۰ میلیون تومان ارزانتر از بازار پیش بینی قیمت طلا و سکه پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۴ پیش بینی قیمت دلار پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۴ / دلار ۱۰۲ هزار تومان شد ​​وزارت کار برای ثبت نام در طرح اتصال پوشاک اطلاعیه صادر کرد ایران چک ۵۰ هزار تومانی جدید آمد آخرین جزئیات فروش و واگذاری سهام برای پرداخت معوقات بازنشستگان پرداخت معوقات فروردین بازنشستگان حداقل‌بگیر آغاز شد آزادراه تهران - شمال بسته شد؛ مسدودی ۵ روزه برای تعمیرات پیش بینی قیمت دلار ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ / دلار ریزشی شد+ قیمت انواع ارزها پیش بینی قیمت طلا و سکه چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ / سکه ۴ میلیون تومان عقب‌نشینی کرد

چرا ایربگ خودروهای حادثه بهبهان باز نشد؟

مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی، گفت: باید در این موضوع نخست بررسی شود آیا ایربگ های سمت سرنشین قفل بوده است یا خیر! در ضمن اگر پلیس گزارش تخلف خودروساز را به ما ارائه کند، از مراجع قضایی پیگیری می کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۲۲ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 12
کد خبر: ۱۱۷۴۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ پیمان پیرایش  در خصوص اظهارات اخیر رئیس پلیس راهور مبنی بر اینکه در حادثه تصادف بهبهان ایربگ هیچ خودرویی بازنشده است، اظهار داشت: تمام خودروهای تولیدی از سال 1389 مشمول استانداردهای اجباری هستند و باید آزمون های لازم را انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه حتی برخی از آزمون ها در خارج از کشور بر روی محصولات اعمال می شود، افزود: تازمانی که این آزمون ها انجام نشود گواهی لازم برای اخذ مجوز شماره گذاری صادر نخواهد شد.براساس همین مطلب اینکه محصولی از شرکت خودروساز بدون لحاظ استانداردها خارج شود غیرممکن است.

 

مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید براینکه در آزمون ها برخورد از روبرو ، عقب و سمت راست و چپ خودرو انجام می شود، گفت: این آزمون ها نشان می دهد که در نهایت محصول امکان شماره گذاری دارد یا خیر.

 

پیرایش با ارائه توضیحاتی درمورد حادثه بهبهان، گفت: باید در این موضوع نخست بررسی شود آیا ایربگ های سمت سرنشین قفل بوده است یا خیر! چرا که امکان قفل شدن ایربگ وجود دارد، شاید در این حادثه برخی از خودروها ایربگ سمت سرنشین را قفل کرده باشند.

 

وی اضافه کرد: البته باید دقت کرد خودروهای حادثه دیده قبل از سال 89 تولید شده اند یا خیر. زیرا نصب ایربگ از سال 92 اجباری شده و از سال 89 استانداردهای اجباری برای شماره گذاری خودرو مورد تصویب قرار گرفته است.

 

مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی با اعلام اینکه باید توجه کنید که این حادثه بسیار شدید بوده است، گفت: پلیس راهور مورد به مورد اگر گزارشی مبنی بر تخلف خودروساز در این حادثه دارد به ما اعلام کند که ما از مراجع قضایی پیگیری کنیم. به عنوان نمونه اگر برخورد از روبرو صورت گرفته و ایربگ باز نشد و پشت و سقف خودرو سالم است تخلف انجام شده و باید پیگیری لازم صورت گیرد./ تسنیم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
0
آقای رئیس اگر یادتان باشد علت دپی خودرو در خودروسازی ها کمبود ایربگ وارداتی بود
ایربگ ها اصلا ایرانی نیست
ایراد را در ایربگ های وارداتی کره ای جستجو کنید
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار