افزایش ناگهانی قیمت محصولات اپل آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع شد؟ اجرای محدودیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال هشدار وزارت بهداشت نسبت به خطر پرتو‌های فرابنفش اطلاعیه آموزش و پرورش درباره نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد

دانشگاه‌ها حضوری شد+نامه وزارت علوم

دانشگاه‌ها حضوری شد+نامه وزارت علوم معاون آموزشی وزارت علوم با ابلاغ بخشنامه‌ای دانشگاه‌ها را ملزم به ازسرگیری آموزش حضوری تمامی مقاطع تحصیلی از نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ نمود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۷ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 17
کد خبر: ۱۱۸۱۲۲

به گزارش راهبرد معاصر، در نامه دکتر علی خاکی صدیق به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آمده است:

"با توجه به مصوبه ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان در تاریخ ۲۰ دی جاری در خصوص حضوری شدن آموزش در مقطع مختلف تحصیلی و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و نیز حاصل مذاکرات به عمل آمده در نشست روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با حضور مقام عالی وزارت در چهارشنبه ۲۲ دی، لازم است هماهنگی لازم برای اقدامات مرتبط با در نظر گرفتن همه شرایط و الزامات اقتصادی آن دانشگاه و موسسه آموزش عالی در اجرای مصوبه انجام بگیرد.

بر این اساس همه کلاس‌های آموزشی دانشجویان در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و تمامی مقاطع تحصیلی از نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

همچنین بر اساس شرایط هر دانشگاه یا موسسه آموزش عالی به ترتیب و در صورت لزوم آموزش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی (دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای) همچنین آموزش دروس عملی برنامه‌های درسی آزمایشگاه، کارگاه، درمانگاه و نظایر آن‌ها و در نهایت آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی یا کاردانی به صورت کاملا حضوری در اولویت باشد.

بر این اساس در اجرای هر چه موثرتر مصوبه بر اساس هماهنگی با مراکز استانی به ویژه استانداری و بر اساس آخرین تصمیمات مراجع ذی صلاح تصمیم گیری و اقدام شود.

تمامی دانشجو‌ها و موسسات آموزش عالی استان در صورت لزوم از آموزش‌های الکترونیک نیز در قالب ترکیب متناسب آن با آموزش حضوری الزاما باید مطابق با نظام نامه یادگیری الکترونیکی و تحت نظارت شورای آموزش عالی استان اقدام کنند.

در پایان دستورالعمل آمده است: در هر صورت مراعات کامل پروتکل‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامت جامعه دانشگاهی الزامی است./ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار