مهمترین ستاره پرسپولیس استارت زد-راهبرد معاصر

مهمترین ستاره پرسپولیس استارت زد

دروازه‌بان پرسپولیس دوباره به تمرینات این تیم اضافه شد تا آماده بازی‌های دور برگشت و سوپر جام شود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 January 29
کد خبر: ۱۱۹۸۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ تمرینات پرسپولیس در شرایطی از روز گذشته آغاز شد که علاوه بر یحیی گل‌محمدی، تعدادی از بازیکنان هم در آن حضور نداشتند ولی امروز تمرین سرخ‌پوشان پایتخت با سر و شکل کامل‌تری با حضور نفراتی مثل حامد لک برگزار شد.

 

حامد لک که در سه مسابقه اخیر پرسپولیس مقابل فجر سپاسی، ذوب‌آهن و فولاد خوزستان دروازه خود را بسته نگه داشت، از امروز تمرینات‌اش برای ادامه مسابقات دور برگشت و دیدار سوپر جام را در کنار هم‌تیمی‌هایش از سر گرفت تا با آمادگی خوبی در بازی‌ها حضور پیدا کند.


دروازه‌بان پرسپولیس که در یک سال و نیم اخیر قهرمانی در لیگ برتر و سوپر جام را تجربه کرد، حالا با انگیزه مضاعفی کارش را در جمع سرخ‌پوشان ادامه می‌دهد و امیدوار است به موفقیت‌های فصل قبل دست پیدا کند و بتواند دوباره با تیم محبوبش به افتخارهای بیشتری برسد.

 

حامد لک که امسال هفت کلین‌شیت در لیگ برتر و دو کلین‌شیت در جام حذفی داشته، تاکنون در کارنامه‌اش قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپر کاپ را داشته و حالا انگیزه مضاعفی دارد تا در دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، به چهارمین جام در دوران بازی خود دست پیدا کند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده