پیام سردار مجید موسوی به خانواده شهید ماکان نصیری: شما بستر لازم را در جامعه اسلامی برای قهرمان پروری و شهادت مهیا نمودید پزشکیان به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) رفت تجهیز یگان‌های نیروی زمینی ارتش به سامانه‌ها، تسلیحات و ارتقاء توان رزمی امیر پوردستان: مصلحت نظام ایجاب کند، با انجام عملیات‌های پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم جزئیات تعطیلی‌های مراسم تشییع و تدفین رهبر شهید به روایت سخنگوی دولت پزشکیان پزشکیان: هیچ مذاکره‌ای درباره موشک‌های بالستیک صورت نگرفته و نخواهد گرفت شناسایی ۱۵۵ محل استقرار اتباع غیرمجاز در تهران  تهران در آماده‌باش برای مراسم تشییع رهبر انقلاب + جزئیات به روایت سخنگوی استانداری تهران جزئیات تعطیلی سه روزه تهران در روز‌های تشییع رهبر شهید ساعات کاری ادارات بوشهر تغییر کرد+ ساعت جدید ساماندهی نیرو‌های شرکتی؛ دولت چهاردهم وارد فاز جدید شد / تازه‌ترین جزئیات طرح ساماندهی کارکنان شرکتی برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی اطلاعیه نیروی دریایی سپاه: شناور‌ها به تنگه هرمز نزدیک نشوند محسن رضایی: شاید آمریکایی‌ها بدنبال گذراندن مسابقات جام جهانی و یا حتی انتخابات باشند و در نهایت مذاکرات عاقبتی نداشته باشد نحوه فعالیت ادارات البرز اعلام شد؛ بازگشت به روال عادی از ۳۰ خرداد + جزییات ساعت کاری

چه خبر از رتبه بندی معلمان؟

چه خبر از رتبه بندی معلمان؟ وزیر آموزش و پرورش گفت: برای رتبه‌بندی تصمیماتی گرفته شده و ایرادات در دست بررسی است؛ احتمالاً تا فردا نهایی می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 01
کد خبر: ۱۲۰۳۹۸

به گزارش راهبرد معاصر یوسف نوری در حاشیه مراسم نواختن زنگ انقلاب، درباره رتبه‌بندی و افزایش اعتراضات معلمان اظهار کرد: این موضوع اکنون در حال پیگیری است اما برخی افراد، معلمان را تحریک می‌کنند که سر کلاس درس نروند، این موضوع با هیچ قاعده‌ای جور نیست. 

وی افزود: خانواده‌ها با بنده تماس گرفتند که چرا معلمان سر کلاس درس نمی‌روند؟ حق دانش‌آموز در حال تضییع است. توصیه می‌کنم معلمان حضور مؤثر در کلاس درس داشته باشند وگرنه نمی‌توانیم برای گرفتن حق فرهنگیان پاسخگو باشیم.

رتبه‌بندی برای امسال نبود

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی برای امسال نبوده برای سال آینده بوده است و دولت در حال ارفاق است، هم‌اکنون دولت و مجلس توافق نظر دارند که رتبه‌بندی برای امسال هم اجرا شود.

نوری ادامه داد: درباره رتبه‌بندی تصمیماتی گرفته شده احتمالاً تا فردا نهایی می‌شود و ایرادات در دست بررسی است.

وی در ادامه درباره مشکلات قطع برق یا گاز مدرسه گفت: معافیت مدارس از پرداخت بهای انرژی در قوانین سنواتی بودجه لحاظ شده است. کمیسیون تلفیق برای سال آینده مجدد این موضوع را تصویب کرده است البته سقف آن، الگوی مصرف است و اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد مدیران مدارس به همکاران ما اطلاع دهند تا از طریق وزارت نیرو پیگیری شود.

کلمات کلیدی: رتبه بندی معلمان
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار