ادارات این استان پنجشنبه‌ها تعطیل شد اجرای طرح صدور گواهینامه موتورسیکلت برای نوجوانان با رعایت ایمنی کامل هواشناسی: افزایش دما در نوار شمالی و بارش‌های پراکنده در برخی مناطق ایران نجات جان یک زن از خودکشی توسط پلیس یاسوج افت عجیب نمرات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها تعیین نرخ بیمه تکمیلی معلمان + جزئیات جزئیات ثبت‌نام وام‌های جدید فرهنگیان معرفی سایت‌های کاربردی برای معلمان خبر خوش برای فرهنگیان/ این افراد زودتر بازنشسته می‌شوند + جزئیات  آیین نامه تعیین تعرفه دلالان معاملات املاک قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص محرومیت کارکنان دولت از برخی مزایای غیرمستمر حق‌آبه پارک ۷۸۰ هکتاری چیتگر قطع شد پیش‌بینی بارش‌های کشور تا پایان آبان ۱۴۰۴ تقویم آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۵ اعلام معرفی شدگان رشته‌های شرایط خاص دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۴ هشدار مهم هواشناسی برای جنوب کشور؛ وزش باد شدید در مناطق ساحلی و فراساحلی

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان از زبان نماینده مجلس

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: خوشبختانه با پیگیری‌ها و همکاری‌های صورت‌گرفته و دغذغه‌مندی مجلس یازدهم شاهد افزایش 60 درصدی اعتبار لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان در بودجه سال 1401 هستیم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 14
کد خبر: ۱۲۲۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، فاطمه محمدبیگی شامگاه یکشنبه در دیدار با نقی سیاهکلی‌مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین که در دفتر ارتباطات مردمی این نماینده مجلس برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌ها و همکاری‌های صورت‌گرفته و دغذغه‌مندی مجلس یازدهم شاهد افزایش 60 درصدی اعتبار لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان در بودجه سال 1401 هستیم.

وی با اشاره به اهتمام مجلس برای تحقق نظام رتبه‌بندی معلمان در سال آینده اضافه کرد: این اعتبار که قبل از این 25 هزار میلیارد تومان بود، به 40 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است که 15 میلیارد تومان از بودجه پیشتر تصویب‌شده هم بیشتر است.

محمدبیگی ادامه داد: متأسفانه در سایه غفلت مسئولان شاهد اجرایی شدن سند 2030 یونسکو در بخش‌هایی از آموزش و پرورش بودیم و باید این روند به سمت اجرایی شدن درست و صحیح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تغییر یابد. چرا که توجه به امور تربیتی و پرورشی در آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت است.

لزوم توجه بیشتر به دانش‌آموزان روستاها و مناطق محروم

نایب‌رئیس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مطالبه جدی ما توجه به مدارس و دانش‌آموزان در مناطق مختلف به ویژه در روستاها و مناطق محروم استان قزوین است، گفت: متأسفانه به واسطه شیوع کرونا شاهد ضعف‌های شدیدی در نظام آموزش و پرورش در این نواحی هستیم که باید برطرف شوند.

محمدبیگی افزود: یکی از این ضعف‌ها دور شدن از نظام آموزش حضوری و روردروست که سبب می‌شود ارتباط حسی و عاطفی بین معلم و دانش‌آموز به حداقل خود برسد و دانش‌آموز به تدریج به نوعی از آموزش مجازی عادت کند که در آن امکان اثرگذاری پرورشی و تربیتی معلم بر دانش‌آموزان به حداقل ممکن می‌رسد.

وی ادامه داد: خواسته ما از وزارت آموزش و پرورش این است که با توجه به تعطیلی‌های مکرر و گاه‌وبیگاه مدارس در این 2 سال اخیر طوری در سال آینده برنامه‌ریزی کنند که آموزش از ریل غیرحضوری و مجازی به حضوری تغییر ریل دهد و در این تغییر ریل طوری عمل نکند که آموزش مجازی به یک‌باره کنار گذاشته شود؛ بلکه آموزش مجازی باید مکمل آموزش حضوری باشد./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هبب
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
0
امسال چی شد
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار