برگزاری جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دفتر لاریجانی-راهبرد معاصر
توضیحات سردار جلالی درباره تشکیل «فرماندهی ارشد پدافند غیرعامل نفتی» لایحه عفاف و حجاب آماده ابلاغ برای اجرا است هدیه رهبر انقلاب به یکی از غرفه‌داران نمایشگاه کتاب+ عکس محسن رضایی: در بخش اقتصاد نیاز به تحول جدی داریم سردار سلامی: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد طحان نظیف: مجلس قوی قانونی را تصویب می کند که با اسناد بالادستی تطابق دارد منتخبان اولویت‌های مجلس دوازدهم را در فراکسیون گام دوم مطرح کردند رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب بازدید کردند+ عکس سردار حسنی آهنگر: عملیات «وعده صادق» بزرگترین پیشران برای نقطه عطف آینده دانست رئیس جمهور قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی را ابلاغ کرد رهبر انقلاب: یکی از وظایف بزرگمان این است که ائمه را به دنیا معرفی کنیم دریادار سیاری: تغییر سبک زندگی از برنامه‌های دشمن در حوزه جنگ نرم است وعده صادق، اصلاح‌طلبان و امان نامه رضا پهلوی واکنش مجلس به پیشنهاد تعطیلی شنبه و کاهش ساعت کاری کارمندان صعود ۸ پله‌ای دانشگاه شریف در رتبه‌بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴

برگزاری جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دفتر لاریجانی

حسینعلی شهریاری عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، با اشاره به برگزاری نشست این شورا در مجلس، گفت: جلسه عصر امروز به‌ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دفتر وی برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 28
کد خبر: ۱۲۲۳۸

به گزارش راهبرد معاصر، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از برگزاری جلسه امروز این شورا به‌ریاست لاریجانی در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حسینعلی شهریاری عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، با اشاره به برگزاری نشست این شورا در مجلس، گفت: جلسه عصر امروز به‌ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دفتر وی برگزار می‌شود.

 

وی علت برگزاری این جلسه در مجلس را عدم تشکیل جلسه از سوی رئیس‌جمهور عنوان کرد و گفت: رئیس‌جمهور در این جلسه حضور نخواهد داشت.

 

آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دی‌ماه سال 97 بود و پس از انتصاب سعیدرضا عاملی دبیر این شورا به‌جای مخبر دزفولی، اعضای این شورا گرد هم نیامدند. به‌گفته مهدی گلشنی عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی، "رئیس جمهور آن اهمیتی را که رؤسای جمهور قبلی به شورا می‌دادند نمی‌دهد".

 

شورای عالی انقلاب فرهنگی، در نبود رئیس‌جمهور نیز می‌تواند به کار خود ادامه دهد و با توجه به آئین‌نامه، جلسات شورای عالی با حضور اکثریت مطلق اعضای شورا و رئیس یا یکی از نواب رئیس (رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضائیه) رسمیت می‌یابد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده