قیمت سهام عدالت امروز 21 اسفند ۱۴۰۰-راهبرد معاصر

قیمت سهام عدالت امروز 21 اسفند ۱۴۰۰

قیمت سهام عدالت امروز 21 اسفند ۱۴۰۰ پس از پایان زمان معاملات بازار سرمایه مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 12
کد خبر: ۱۲۵۷۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت سهام عدالت در پایان معاملات امروز بورس 21 اسفند ۱۴۰۰ با کاهش نسبت به روز گذشته همراه بود که بر اساس آن ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیونی به شرحی که در ادامه می‌آید تغییر یافت.


ارزش روز سهام عدالت 21 اسفند ۱۴۰۰

شاخص کل بورس تهران امروز عقبگرد ۱.۱ درصدی را ثبت کرد. به تبع آن ارزش سهام عدالت نیز نزولی شد. مجید عشقی، رئیس سازمان بورس زمان پرداخت سود سهام عدالت را از ۲۱ اسفند امسال اعلام کرد.

سهام عدالت چقدر می‌ارزد؟
قیمت سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز با ۲۳۳ هزار تومان کاهش به ۱۱ میلیون و ۸۷۳ هزار تومان رسید که ارزش ۶۰ درصد سهام قابل فروش این سبد ۷ میلیون و ۱۲۴ هزار تومان است.
ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز ۴۳۹ هزار تومان کاهش یافت و به ۲۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید. ارزش ۶۰ درصد سهام قابل فروش این سبد نیز ۱۳ میلیون و ۳۹۲ هزار تومان است.
سهام عدالت از تعدادی سهام بزرگ بازار سرمایه تشکیل شده است که در هفته‌های اخیر با افزایش ارزش مواجه شده بود. این سهام در اوایل بهمن امسال با کاهش ارزش مواجه شده بود. اما در هفته‌های اخیر و در اسفند ارزش این سهام رشد داشت، اما امروز با کاهش ارزش سهام بزرگ ارزش سبد سهام عدالت نیز با کاهش مواجه شده است. برخی از کارشناسان علت کاهش ارزش سهام عدالت را استقبال سهامداران خرد از سهم‌های کوچک بازار می‌دانند.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده