به گزارش راهبرد معاصر معاون اجتماعی قوه قضاییه گفت: هر ماه به طور میانگین مصرفکنندگان از فضای کسب و کارهای اینترنتی ۲۰ هزار شکایت را ثبت میکنند.
جهانگیر گفت: این شکایتها عمدتا در زمینههایی مانند گرانفروشی، فروش جنس تقلبی یا تفاوت جنس سفارش دادهشده با جنس تحویل گرفته شده هستند.
به گفته معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه، حجم شكايت از کسب و کارهای اینترنتی در حال توسعه است و برای مقابله با آن درگاه یکپارچهای راهاندازی شد تا با داوری جمعی این شکایتها بررسی شود./باشگاه خبرنگاران