عیادت آیت الله علم الهدی از روحانی مجروح حادثه حرم رضوی+ عکس-راهبرد معاصر

عیادت آیت الله علم الهدی از روحانی مجروح حادثه حرم رضوی+ عکس

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی از روحانی مجروح حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی عیادت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 10
کد خبر: ۱۲۸۷۹۰

به گزارش راهبردن معاصر، آیت‌الله سید احمد علم الهدی دیروز با حضور در بیمارستان رضوی مشهد، با عیادت از حجت‌الاسلام محسن پاکدامن، روحانی مجروحعیادت آیت الله علم الهدی از روحانی مجروح حادثه حرم مطهر رضوی حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی، افزود: حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی نیز که به شهادت ۲ روحانی مجاهد انجامید، درنهایت نشانه و مظهر عظمت جامعه روحانیت شد و نمادی از فداکاری روحانیون در مواجه با جریان‌های باطل و انحرافی بود.
وی گفت: جریان انقلاب اسلامی اگرچه همواره تحت تأثیر تلاطم‌های سخت و بحران‌های شدید بوده، اما درنهایت، نتیجه همه این آسیب‌ها به نفع جبهه حق رقم خورده است.

عیادت آیت الله علم الهدی از روحانی مجروح حادثه حرم رضوی+ عکس


آیت‌الله علم الهدی ادامه داد: مردم با حضور پرشور و انقلابی خود در مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار نشان دادند که به‌خوبی صف‌بندی جبهه حق و باطل را می‌شناسند و برخلاف اباطیل رسانه‌های معاند، بیش از پیش دلبسته جایگاه روحانیت و مرجعیت هستند.
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی در این دیدار اظهار داشت: از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم که شهادت این دو عزیز و ضایعه ناشی از آن با مجاهدت‌های انقلابی طلاب و روحانیون سخت‌کوش و باانگیزه جبران شود./صدا و سیما

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار