فرهادی: برای بهبود معیشت معلمان برنامه داریم تهران خنک می‌شود؛ باران در راه است / هشدار هواشناسی درباره وزش باد و گردوخاک / پیش‌بینی هوای پایتخت تا شنبه جنجال بر سر استخدام استادان دانشگاه/ وزارت علوم: شروط قانونی حذف نشده بود/ متن آیین‌نامه اصلاح شد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟ / جدیدترین خبر از وزیر علوم استارلینک برای ۱۵ هزار ماهواره نسل جدید مجوز گرفت/ امکان اتصال مستقیم گوشی به اینترنت ماهواره‌ای فراهم شد؟ هشدار فوری هلال‌احمر به مردم ۴ استان/ احتمال طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر آزادی تتلو از زندان صحت دارد؟ نگرانی از شیوع طاعون در روسیه بالا گرفت / WHO: آزمایش افراد در تماس منفی بود رداکارت دانشجویی چیست؟ / زمان اجرا، اعتبار کارت و نحوه استفاده از رداکارت دانشجویی تازه‌ترین اخبار از شیوع طاعون در روسیه | «مرگ سیاه» برگشته است؟ وقوع رگبار و وزش باد شدید در راه تهران؛ کاهش ۴ درجه‌ای دما از جمعه آیا طاعون به ایران می‌رسد؟ پاسخ به نگرانی این روزها آیا طاعون به ایران می‌رسد؟ پاسخ به نگرانی این روزها تهران گرم می‌شود، افزایش دما از چهارشنبه/ کاهش مجدد دما در هفته آینده دیوارنگاره میدان جهاد به رنگ پایتخت درآمد + عکس قوه قضاییه: علیرضا سپاهی رابطه زوجیتی با مهشاد کشانی نداشته است

دستمزد مبنای کسر حق بیمه تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱+ جزئیات

دستمزد مبنای کسر حق بیمه تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱+ جزئیات طی بخشنامه‌ای از سوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال ۱۴۰۱ صادر و به تمامی واحد‌های اجرایی این سازمان ابلاغ شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 10
کد خبر: ۱۲۸۸۵۱
دستمزد مبنای کسر حق بیمه تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱+ جزئیات

به گزارش راهبرد معاصر، با توجه به بخشنامه ۲۲ اسفند سال ۱۴۰۰ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موضوع تصویب‌نامه جلسه ۱۹ اسفند شورای عالی کار در خصوص تغییر حداقل دستمزد روزانه و سایر سطوح دستمزدی و حداقل مزایای پرداختی به کارگران مشمول قانون‌کار در سال ۱۴۰۱، میزان افزایش دستمزد روزانه مبنای کسر حق بیمه از ابتدای سال جاری به شرح زیر اعلام و ابلاغ شد:

حداقل دستمزد روزانه مبنای وصول حق‌بیمه بیمه‌شدگان مشمول قوانین کار و تأمین‌اجتماعی (به استثنای مشاغل و فعالیت‌های دارای دستمزد مقطوع) مبلغ ١,۳۹۳،۲۵۰ ریال اعلام می‌گردد.

سایر سطوح دستمزدی بر اساس آخرین دستمزد روزانه سال ۱۴۰۰، معادل ۳۸ درصد به علاوه رقم ثابت روزانه ۱۷۱،۷۲۲ ریال بر اساس ابلاغیه سازمان افزایش می‌یابد.

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار