طرح نمایندگان برای شفافیت در همه نهادهای کشور-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

طرح نمایندگان برای شفافیت در همه نهادهای کشور

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی در مجلس برای شفافیت قوای سه گانه تهیه شده و نمایندگان در حال امضای آن هستند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 12
کد خبر: ۱۲۹۱۲۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده همدان از تدوین طرحی از سوی نمایندگان برای شفافیت در قوای سه گانه و همه دستگاه‌ها به جز نهادهای نظارتی تهیه شده است.

 

وی با بیان اینکه از روز گذشتته نمایندگان در حال امضای این طرح هستند، افزود: هدف از تهیه این طرح آن است که باید تصمیمات تمام نهادها به جز نهادهای امنیتی و نظامی هم شفاف باشد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: مردم به طور شفاف از تصمیمات مجلس شورای اسلامی مطلع هستند و به این دلیل ما در این طرح به دنبال شفافیت در همه نهادهای کشور هستیم./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار