بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ

قطع آب مشترکین بدمصرف جدی شد

قطع آب مشترکین بدمصرف جدی شد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران از جدی شدن احتمال قطع آب شرب و یا اعمال محدودیت برای مشترکین بد مصرف اداری و خانگی خبرداد و گفت: ادارات باید تا ۲۰ درصد مصرف آب شرب را نسبت به مصرف سال گذشته خود، کاهش دهند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 20
کد خبر: ۱۳۰۳۳۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد علی رحیمی با بیان اینکه آئین نامه برخورد با مشترکین پرمصرف اداری و خانگی ابلاغ شده است افزود: طبق دستور العمل‌های این آئین نامه به مشترکین پرمصرف دوبار اخطار قطع ارسال میشود که اگر مشترکین پس از دریافت این اخطار‌ها میزان مصرف خود را کاهش ندهند اجازه اعمال محدودیت و یا قطع آب این مشترکین صادر خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه شرکت آبفا منطقه یک، اصلاح مصرف و جلوگیری از مصارف غیر ضروری را از خود آغاز کرده است گفت: سازمان صداو سیما، باشگاه انقلاب و پادگان‌های و مراکز نظامی موجود در منطقه یک، بزرگترین مصرف کنندگان این بخش هستند که ما از آن‌ها درخواست همکاری برای بررسی شبکه آب موجود در این سازمان‌ها را داریم.

 

رحیمی با اشاره به مکاتبات انجام شده با ادارات برای کاهش مصرف آب در تابستان گفت: ادارات باید تا 20 درصد مصرف آب شرب را نسبت به مصرف سال گذشته خود، کاهش دهند البته این رقم در بخش خانگی 10 درصد است.

 

وی گفت: شهرداری‌ها مجاز به استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز نیستند و باید انشعاباتی که در سال‌های گذشته بدون شناسنامه کشیده و استفاده شده را جمع آوری کنند همچنین ایستگاه‌های آتش نشانی باید از مصارف غیر ضرور خودداری کرده و از آب فقط برای رفع حوادث استفاده کنند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران افزود: 15 تا 20 درصد مصارف آب شرب استان تهران متعلق به بخش اداری است./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار