انصارالله یمن: دفاع از قدس مسئولیت همه مسلمانان است-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

انصارالله یمن: دفاع از قدس مسئولیت همه مسلمانان است

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت:مسئله فلسطین از جمله روشن‌ترین مسایلی است که هیچ ابهامی درباره آن وجود ندارد و همه امت اسلامی آن را به رسمیت می‌شناسند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 April 26
کد خبر: ۱۳۱۱۴۱

به گزارش راهبرد معاصر سید عبدالملک بدرالدین در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس مناسبت مهمی برای وحدت امت اسلامی درباره آرمان فلسطین است.
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت: به ملت فلسطین و مبارزان فلسطینی و نگهبانان مسجدالاقصی درود می‌فرستیم. روز جهانی قدس، فرصتی برای یادآوری مسئولیت‌های امت اسلامی در برابر فلسطین و بیداری امت برای اقدام جدی به منظور یاری رساندن به ملت مظلوم فلسطین است. روز قدس مناسبت مهمی برای وحدت امت اسلامی حول محور آرمان فلسطین است.

او افزود: مسئله فلسطین از جمله روشن‌ترین مسایلی است که هیچ ابهامی درباره آن وجود ندارد و همه امت اسلامی آن را به رسمیت می‌شناسند. همه امت اسلامی قبول دارند که پس گرفتن مقدسات و پاک کردن فلسطین از لوث صهیونیست‌ها مسئولیتی بر گردن مسلمانان است. این حق، عامل مهمی برای وحدت امت اسلامی در پشتیبانی از ملت فلسطین است. ملت یمن بر اساس اصول اسلامی و هویت ایمانی خودش از حق ملت فلسطین حمایت می‌کند. ملت فلسطین بخشی از امت اسلامی است و نباید در حمایت از آن تعلل کرد.

مراسم «منبر القدس» امروز سه‌شنبه به صورت اینترنتی برگزار شد و در آن رهبران جنبش‌های مقاومت منطقه به مناسبت روز جهانی قدس به سخنرانی پرداختند./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده