کاهش ۳۸ درصدی تعدیل نیرو در کشور-راهبرد معاصر

کاهش ۳۸ درصدی تعدیل نیرو در کشور

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: امسال سال اشتغال است و در راستای تحقق اشتغال آفرینی بسته‌های جدید حمایتی را برای تولید کنندگان در نظر گرفته‌ایم ضمن اینکه امسال تقاضا برای بیمه بیکاری ۳۸ درصد کمتر از پارسال بود و این یعنی افزایش حقوق‌ها تأثیری بر تعدیل نیرو نداشته است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 April 27
کد خبر: ۱۳۱۳۰۱

به گزارش راهبرد معاصر حجت الله عبدالملکی روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت در حاشیه سفر استانی رئیس جمهور به استان قزوین به عنوان نماینده رئیس جمهور در البرز حضور داشت و در جمع خبرنگاران، بیان کرد: امسال سال اشتغال است و در راستای تحقق اشتغال آفرینی بسته‌های جدید حمایتی را برای تولیدکنندگان در نظر گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: بر اساس نظریه افزایش انگیزه نیروی کار، با افزایش دستمزد بهره‌وری نیروی کار بیشتر می‌شود و درنتیجه کارفرما تمایل بیشتری برای حفظ آن نیرو خواهد داشت ضمن اینکه امسال تقاضا برای بیمه بیکاری ۳۸ درصد کمتر از پارسال بود و این نشان می‌دهد افزایش حقوق‌ها تأثیری بر تعدیل نیرو نداشته است.

وزیر کار در ادامه با اشاره به سفر و بازدید خود از شهر محمدیه و مهرگان در استان قزوین بیان کرد: با توجه به موقعیت شهر محمدیه و احداث شهر جدید مهرگان، احداث و تکمیل بیمارستان یکی از ضروریات دولت است که با یک اقدام جهادی و انقلابی در دستور کار مسئولان دولت قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده