آخرین وضعیت عملیات جستجو و نجات کودک ۷ ساله گم شده در کالپوش-راهبرد معاصر

آخرین وضعیت عملیات جستجو و نجات کودک ۷ ساله گم شده در کالپوش

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: علیرغم تمامی جستجو‌ها هنوز خبری از کودک گمشده نیست، ولی تا به نتیجه رسیدن موضوع جستجو‌ها ادامه دارد و در این جستجو‌ها نیرو‌های امدادی، بسیج و هلال احمر حضور دارند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 22
کد خبر: ۱۳۴۷۳۴

به گزارش راهبردمعاصر، کمال طاهریان با بیان اینکه در حال حاضر در منطقه حضور داشته و از نزدیک در جریان عملیات جستجو است اظهار داشت: بیش از ۷۰ نفر نیروی امدادی هلال‌احمر از استان سمنان و گلستان در حال جستجو هستند.

وی همچنین با اشاره به حضور نیرو‌های مردمی و محلی برای جستجوی کودک گمشده کالپوش میامی گفت: بیش از ۱۵۰ نفر نیرو‌های محلی، مردمی و بسیج از روستا‌های اطراف مانند نام نیک، حسین‌آباد و دشت شاد به کمک نیرو‌های هلال‌احمر آمدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه نیرو‌های مختلف ساماندهی شدند که در عرصه‌های مختلف به جستجو ادامه دهند افزود: تعداد ۳۵ نفر نیروی هلال‌احمر از استان گلستان و اکیپ پهبادی از خراسان شمالی نیز در منطقه حضور دارند.

طاهریان با بیان اینکه در حال حاضر هوا خوب است و امکان جستجوی هلی‌شات امکان‌پذیر است گفت: جستجو با پهپاد در مناطق مختلف به‌ویژه گندمزار‌ها در حال انجام است و نیرو‌های امدادی نیز نقطه‌به‌نقطه در حال جستجو هستند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۴۰ ساعت از گم‌شدن «زهرا اسدی» می‌گذرد گفت: تا به نتیجه رسیدن جستجو‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان خاطرنشان کرد: نیرو‌های امنیتی و انتظامی نیز فعالیت تخصصی خود را برای جستجوی کودک گمشده شروع کردند و با فرض‌های مختلف تلاش می‌شود از استعداد نیرو‌های مختلف استفاده شود.

زهرا عرب اسدی کودک اهل روستای کلاته اسد میامی روز جمعه ۳۰ اردیبهشت در جنگل‌های دشت شاد از توابع شهرستان میامی گم شده است.

این اتفاق در جریان اختتامیه جشنواره دشت شقایق‌های کالپوش و در ساعت ۱۹ و ۳۰ روز جمعه صورت گرفت./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار