اتصال خودپرداز‌های بانک‌های پرمشتری به سامانه صیاد-راهبرد معاصر

اتصال خودپرداز‌های بانک‌های پرمشتری به سامانه صیاد

بانک مرکزی در راستای تعمیق نفوذ خدمات سامانه صیاد در کشور و همچنین تسهیل دسترسی عموم به این سامانه علاوه بر درگاه‌های بانکی و برنامک‌های موبایلی؛ از طریق بستر پیامکی ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱ و تجهیز درگاه‌های خودپرداز و کیوسک‌های بانکی خدمات سامانه صیاد در اختیار مشتریان شبکه بانکی قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۸ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 31
کد خبر: ۱۳۶۳۶۵

به گزارش راهبرد معاصر سخنگوی اجرای قانون چک در بانک مرکزی گفت: بالغ بر ۴۱ هزار خودپرداز و کیوسک بانکی بانک‌های پرمشتری به سامانه صیاد متصل شده اند. آمنه نادعلی زاده گفت: از اواخر آذرماه سال گذشته بانک‌ها به تدریج خودپرداز‌های خود را مجهز به ثبت، تایید، انتقال و استعلام چک کرده اند و تا کنون بانک‌های بزرگ و پرمشتری این امکان را در خودپرداز‌ها و کیوسک‌های بانکی خود فراهم کرده اند

بانک مرکزی در راستای تعمیق نفوذ خدمات سامانه صیاد در کشور و همچنین تسهیل دسترسی عموم به این سامانه علاوه بر درگاه‌های بانکی و برنامک‌های موبایلی؛ از طریق بستر پیامکی ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱ و تجهیز درگاه‌های خودپرداز و کیوسک‌های بانکی خدمات سامانه صیاد در اختیار مشتریان شبکه بانکی قرار داده است.

به گفته سخنگوی اجرای قانون چک در بانک مرکزی در حال حاضر خدمات سامانه صیاد از طریق اینترنت بانک ها، همراه بانک ها، برنامک‌های موبایلی، شعب، بستر پیامکی وخودپرداز و کیوسک بانکی ارائه می‌شود که بیشتر آمار ثبت و صدور چک از درگاه‌های الکترونیکی بانک‌ها که همان اینترنت بانک‌ها و همراه بانک‌ها هست رقم می‌خورد و در مقام دوم برنامک‌های موبایلی مورد توجه دارندگان دسته چک قرار گرفته اند.

معاون اداره توسعه و تدوین مقررات نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: سایر بانک‌هایی که باقی مانده اند و این خدمات را در خودپرداز‌هایی خود ارائه نکرده اند به لحاظ تعداد خودپرداز، پراکندگی خودپرداز‌ها و همچنین صدور دسته چک در مقایسه با بانک‌هایی که خودپرداز‌هایی خود را تجهیز کرده اند در مقیاس بسیارکوچکتری قرار دارند./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
آخرین اخبار