بقایای متروپل تخریب می‌شود-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

بقایای متروپل تخریب می‌شود

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به تخریب بقایای متروپل بعد از آواربرداری گفت: عملیات آواربرداری از متروپل تعطیل‌ شدنی نیست و همه دستگاه‌ها با امکانات موجود پای کار هستند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 06
کد خبر: ۱۳۶۹۱۹

به گزارش راهبرد معاصر ، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه در محل حادثه ساختمان متروپل حاضر شد و ضمن بازدید از مراحل آواربرداری، اظهار داشت: لازم است از تلاش های ارزنده مسئولین استان و مسیولین کشوری در خصوص امداد و نجات و آواربرداری صورت گرفته تقدیر و تشکر کنم.

 

وی افزود: حادثه متروپل، حادثه تلخی بود که به موجب گزارش ها ۳۸ نفر از هموطنان عزیزمان جان شیرین خود را از دست دادند و تعدادی هم آسیب دیدند و مجروح شدند. آقای رئیس جمهور در بازدیدی که داشتند دستورات لازم را صادر کردند.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: حسب دستور رییس جمهور در ایام نوروز به منظور بررسی پیشنهادات استان خوزستان، در خصوص طرح توسعه همه جانبه شهرهای آبادان و خرمشهر به استان خوزستان آمدیم تا در برنامه ریزی مدون مشکلات شهرستان ها را احصا کنیم و اعتبارات لازم پیش‌بینی و قدری از مشکلات مرتفع شود.

 

مرتضوی در رابطه با تخریب متروپل تصریح کرد: فرماندهی عملیات در این حوزه با استاندار است که خوشبختانه با تدبیر پیش رفتند و قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار وارد منطقه اروند شدند و دستگاه های اجرایی وارد عمل شدند.

 

وی بیان داشت: مجوزهای لازم برای تخریب و تسریع موضوع پیشبینی شده است و قطعا کار همچنان ادامه دارد یعنی پس از آوار برداری عزیزان به تخریب باقی مانده سازه اقدام خواهند کرد و کار تعطیل شدنی نیست. همه دستگاه ها پای پروژه هستند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده