معاون عملیات پدافند ارتش: دشمنان حتی توان ارزیابی حمله به ایران را هم ندارند-راهبرد معاصر

معاون عملیات پدافند ارتش: دشمنان حتی توان ارزیابی حمله به ایران را هم ندارند

معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دشمنان توان ارزیابی حمله به ایران اسلامی را ندارند، اظهار داشت: لحظه‌ای غفلت و تجاوز علیه کشورمان با پاسخ کوبنده و فراموش نشدنی رزمندگان پدافند هوایی ارتش مواجه خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 15
کد خبر: ۱۳۸۵۴۰

به گزارش راهبرد معاصر، امیر سرتیپ دوم ستاد محسن یوسفی خوش‌قلب معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز ۲۵ خرداد از منطقه پدافند هوایی شمال بازدید کرد و در این بازدید توان رزمی، آمادگی دفاعی، میزان سرعت عمل و هوشیاری فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافندی را در برابر هرگونه تهدید و جنگ هیبریدی-ترکیبی دشمن مورد ارزیابی قرار داد.

 

امیر یوسفی خوش‌قلب در این بازدید گفت: پدافند هوایی ارتش با به کارگیری راهبرد‌های عملیاتی، تاکتیکی، خلاقانه و نیز ناشناخته از دید دشمن در ابعاد مختلف و پیچیده، اقتداری شگرف را در سطح منطقه بدست آورده است که ماحصل همین اقتدار موجب توسعه کشور و ایجاد امنیت پایدار شده است.

 

معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان با بیان اینکه امروز در مجموعه‌ی پدافند هوایی شاهد رشد جهشی و پیشرفت لحظه‌ای علوم پدافندی هستیم، خاطرنشان کرد: دشمنان توان ارزیابی حمله به کشورمان را ندارند و دچار سردرگمی شده اند. چرا که لحظه‌ای غفلت و تجاوز بر علیه کشورمان با پاسخ کوبنده و فراموش نشدنی رزمندگان پدافند هوایی ارتش از جای جای ایران پهناور را به دنبال خواهد داشت./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار