ردپای جاسوسان داخلی دشمن در ترورهای کشور مشهود است-راهبرد معاصر

ردپای جاسوسان داخلی دشمن در ترورهای کشور مشهود است

نماینده رشت در مجلس گفت: باید ارگان‌های مربوطه مراقب عملکرد افراد خودفروخته باشند چرا که ردپای آنها در ترورهایی که در کشور انجام می‌شود، مشهود است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۸ تير ۱۴۰۱ - 2022 June 29
کد خبر: ۱۴۰۳۷۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در این مراسم عنوان کردند افرادی که برای دشمن جاسوسی می‌کنند هم به کشور خیانت می‌کنند هم اطلاعات دروغ به دشمن می‌دهند.

 

وی افزود: هدف این افراد از نفوذ و جاسوسی برهم زدن آرامش جامعه است و درصدد هستند تا به هر طریق ممکن بین مردم و نظام فاصله بیندازند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ترورهایی که اتفاق افتاده رد پای افراد جاسوس و نفوذی دشمن در کشور مشاهده می شود چرا که این افراد برنامه‌هایشان برای ایجاد ناآرامی و ناامنی همین ترورهای کور است.

 

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: واقعا جای تأسف دارد که عده‌ای برای کسب منافع شخصی خود اقدام به وطن فروشی می‌کنند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: این قبیل افراد برای تامین منافع شخصی خود حاضر هستند دست به هر کاری بزنند و اطلاعاتی هم که از کشور را به دشمن می دهند اطلاعات دقیقی نیست چرا که اولاً ملت ما را به‌ خوبی نشناختند و دوم اینکه سعی دارند فقط با یک سری اطلاعات منافع خودشان را دنبال و تامین کنند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار