۷ کشته در ریزش یخچال طبیعی در آلپ-راهبرد معاصر
حمله موشکی حزب الله به مقر اطلاعاتی ارتش اسرائیل در محور شمال آنتونیو گوترش: در متوقف ساختن بزرگترین کشتار تاریخ شکست خوردیم بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس درباره ایران و کشور‌های منطقه بیماری عفونی ناشناخته در افغانستان/ ۵۰۰ نفر مبتلا شدند جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی موافقتنامه نظامی امضا کردند سفیر لبنان در عراق: ایران همواره پشتیبان ما بوده است فرمانده یگان پهپادی حزب‌الله هدف حمله اسرائیل به ضاحیه شهادت ۷۲ نفر در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان | ۴۰۰ نفر مجروح شدند تل‌آویو ادعای رسانه عبری درباره آتش‌بس با لبنان را تکذیب کرد حمله موشکی حزب‌الله به مجتمع صنایع نظامی حیفا پوتین آمریکا را به استفاده از سلاح اتمی تهدید کرد | فرمان تغییر دکترین هسته‌ای روسیه صادر شد اعلام بسته جدید کمک اتحادیه اروپا به افغانستان طالبان: افغانستان قصد دارد به بریکس بپیوندد رسانه عبری: آتش‌بس میان حزب‌الله و اسرائیل در ساعات آینده برقرار می‌شود نشست شورای امنیت درباره لبنان | فرانسه: طرح مشترکی با آمریکا برای آتش‌بس تدوین کرده‌ایم

۷ کشته در ریزش یخچال طبیعی در آلپ

منابع خبری از ریزش یخچال طبیعی در کوه «مارمولادا» در شمال شرق ایتالیا و کشته شدن دستکم ۷ نفر در آن خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۲ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 03
کد خبر: ۱۴۰۹۴۴

به گزارش راهبرد معاصر کوه مارمولادا بزرگترین کوه در رشته کوه دولومیت (بخشی از آلپ) و در مرز بین دو منطقه ترنتینو و ونتو واقع شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، خدمات امداد و نجات اعلام کردند یک قطعه بزرگ از یخچال طبیعی شکسته شد و به کوهنوردان نزدیک کوه مارمولادا در شرق دولومیت برخورد کرد. در ابتدا اعلام شده بود که حداقل پنج نفر در جریان این حادثه کشته شده‌اند.

تلویزیون دولتی رای ایتالیا هم گزارش داد که حداقل ۸ مجروح در حال حاضر به دلیل این حادثه گزارش شده است.

تاکنون دلیل شکسته شدن یخ و وقوع این حادثه مشخص نشده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که در جریان این حادثه ۱۵ نفر حضورداشتند و ۷ مجروح گزارش شده که حال یکی از آن‌ها وخیم است. مجروحان در چندین بیمارستان بستری شدند.

گفته می شود امدادگران، مردمی که در پایین محل حادثه بودند را به خارج از محدوده بردند. وضعیت خطرناک نیز اعلام شده، زیرا خطر سقوط بیشتر هم وجود دارد./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار