پوتین با رهبر معظم انقلاب ملاقات می‌کند-راهبرد معاصر
پزشکیان: حمله به ضاحیه یک جنایت جنگی است | در غم مردم و مقاومت لبنان شریک هستم ترور معاون آماد و پشتیبانی انتظامی سیب و سوران  فرمانده کل سپاه: شیاطین عالم نمی‌توانند بر اراده رزمندگان حزب الله پیروز شوند قطعنامه راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مقاوم غزه و حزب الله لبنان امام جمعه موقت تهران: قصور احتمالی عاملان حادثه معدن طبس پیگیری شود | باید به فکر سازمان واقعی حقوق بشر بود مهاجرانی: دولت پشتیبان خانواده درگذشتگان معدن‬ طبس خواهد بود بهروز آذر: ادعای دریافت پول از خانواده قربانیان معدن بررسی می‌شود رئیس سابق اطلاعات سپاه: تنها یک سوم پیجر‌های آلوده وارد لبنان شده بود | دیدار با آمریکا بدون قدرت داخلی به نتیجه‌ای نخواهد رسید رئیس جمهور به قطر می‌رود دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: پیگیری حادثه معدن طبس در اولویت رئیس‌جمهور است رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: با کسانی که بر خلاف شرع عملی را مرتکب شوند بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد خواهد شد پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است

پوتین با رهبر معظم انقلاب ملاقات می‌کند

سفیر روسیه در تهران از دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبر انقلاب اسلامی در سفر خود به تهران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۲۲ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 13
کد خبر: ۱۴۲۳۲۹

به گزارش راهبرد معاصر، لوان جاگاریان، سفیر روسیه در تهران اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور در سفر آتی خود به ایران با آیت الله سید علی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

پیش از این، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز اعلام کرده بود که پوتین قرار است سه شنبه هفته آینده برای شرکت در نشست سه جانبه سران با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و رجب طیب اردوغان، همتای ترک او درباره سوریه و برگزاری دیدار‌های دوجانبه به تهران سفر کند.

چندی پیش نیز حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران ابراز امیدواری کرد نشست سه جانبه ایران-روسیه-ترکیه سرانجام در تهران برگزار شود. برنامه برگزاری این نشست حتی پیش از شیوع کرونا اعلام شده بود، اما از آن زمان تاکنون بار‌ها به تعویق افتاد.

پیش از این محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیته اقتصادی مجلس شورای اسلامی، از سفر رئیس جمهور پوتین به تهران در هفته آینده خبر داده بود. پاین سفر، اولین سفر رئیس جمهور روسیه به تهران از زمان آغاز دولت سیزدهم است.

این در حالی است که چندی پیش، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در راس هیئتی کاری به ایران سفر کرد و با همتای ایرانی خود دیدار کرد. طرفین در این سفر تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی نیز مورد بحث و بررسی قرار دادند و درباره تحریم‌های غیرقانونی علیه دو کشور به گفتگو پرداختند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده