آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس/ ۲ گزینه جدید در لیست نقل و انتقالات پرسپولیس+ خرید پرسپولیس از استقلال-راهبرد معاصر

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس/ ۲ گزینه جدید در لیست نقل و انتقالات پرسپولیس+ خرید پرسپولیس از استقلال

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس در امروز 3 مرداد 1401 را بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 July 25
کد خبر: ۱۴۴۰۰۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس نشان می دهد که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خواستار حضور مستمر دو بازیکن تیم امید برای تمرین در بزرگسالان شد تا آنها را آماده حضور در لیگ برتر فصل پیش رو کند.حضور مهاجم برزیلی در پرسپولیس منتفی شد و به همین دلیل شاید شیخ دیاباته سرخ‌پوش شود.این روزها یکی از بهترین‌های پرسپولیس در تمرینات، سروش رفیعی است.علیرضا خدادادی، امیر رفیعی، امید فهمی، مهدی نجات، امیرمحمد امیری و علیرضا رضازاده، شش بازیکن امید هستند که در اردو و تمرینات تیم بزرگسالان پرسپولیس حضور دارند.

 

۲ گزینه جدید در لیست نقل و انتقالات پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خواستار حضور مستمر دو بازیکن تیم امید برای تمرین در بزرگسالان شد تا آنها را آماده حضور در لیگ برتر فصل پیش رو کند.


اصرارهای یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای جذب هافبک دفاعی و مهاجم جدید تاکنون از سوی رضا درویش نادیده گرفته شده است تا این مربی چاره‌ای جز جذب بازیکن از امیدهای پرسپولیس نداشته باشد.

گل محمدی قصد دارد هافبک دفاعی مورد نظر خود را با توجه به اینکه تنها کمال کامیابی نیا را برای این پست در اختیار دارد از بین زیر ۲۳ ساله‌های تیم امید انتخاب کند. او همچنین با توجه به کمبود مهاجم در بزرگسالان پرسپولیس که با مصدومیت مهدی عبدی و حامد پاکدل نیز همراه شده است قصد دارد به زودی مهاجم جدید تیمش را نیز از بین بازیکنان رده امید انتخاب کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در حالی خواهان حضور بازیکنان رده امید تیمش شده است که درویش همچنان نسبت به جذب گزینه‌های خارجی موردنظر گل محمدی توجه نمی‌کند.

این در حالی است که مدیرعامل پرسپولیس با جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، سروش رفیعی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی، محمد مهدی احمدیو دانیال اسماعیلی فر شروعی طوفانی داشت اما در ادامه خبری از جذب گزینه‌های مورد نظر سرمربی تیم نبود.

 

آقای گل استقلال در مسیر حضور در پرسپولیس

حضور مهاجم برزیلی در پرسپولیس منتفی شد و به همین دلیل شاید شیخ دیاباته سرخ‌پوش شود.


با توجه به منتفی شدن حضور کاسیانو در پرسپولیس، احتمال دارد یحیی با جذب شیخ دیاباته موافقت کند و هم‌اکنون در حال بررسی شرایط این بازیکن است.

باشگاه پرسپولیس با جذب شیخ موافق است و در انتظار تایید یحیی است. سرمربی پرسپولیس پیش از این حضور دیاباته را تایید نکرده بود و گزینه‌های دیگری داشت اما در شرایط فعلی ممکن است با حضور او موافقت کند.

دیاباته سابقه حضور در استقلال را دارد و در ۳۳ بازی که برای آبی پوشان به میدان رفت ۱۷ گل به ثمر رساند.

 

آمادگی بالای ستاره محبوب پرسپولیسی‌ها در تمرینات

این روزها یکی از بهترین‌های پرسپولیس در تمرینات، سروش رفیعی است.


سروش رفیعی هافبک فصل گذشته سپاهان بعد از مذاکره با مدیران پرسپولیس و توافق با این تیم، با قراردادی ۲ ساله به تیم سابقش بازگشت تا برای سومین بار بازی در پرسپولیس را تجربه کند.

 

سروش ذاتا یک بازیکن فانتزی و پاسور است. بازیکنی که جای خالی او در ترکیب پرسپولیس حس می‌شد و در فصل گذشته نبود چنین بازیکنی با قدرت بازیسازی بالا در پرسپولیس به چشم آمد. رفیعی با توجه به مدل بازی پرسپولیس در فصل آینده، توانایی بازی در چند پست را دارد.

 

سروش عموما بازیساز است و پرسپولیس در چند فصل گذشته نشان داد که با روش ۲-۲-۴ بازی می‌کند؛ یعنی دو هافبک دفاعی و دو وینگر. رفیعی البته در پست وینگر هم به کرات بازی کرده و سابقه بازی در پست هافبک دفاعی را نیز در کارنامه دارد. البته سروش به شرطی می‌تواند در پست هافبک دفاعی ایفای نقش کند که یک مکمل تخریب کننده در میانه میدان کنار او باشد.

 

از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد، رفیعی یکی از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان تمرین پرسپولیس است و عملکرد بسیار خوبی در تمرینات روزهای اخیر تیمش و همچنین بازی‌های دوستانه داشته است. رفیعی که علاقه زیادی به بازی برای پرسپولیس داشت، در تابستان امسال به هدف خودش رسید و انگیزه های بسیار زیادی هم برای درخشش در فصل پیش رو خواهد داشت.

 

نگاه ویژه یحیی به این ۶ بازیکن در پرسپولیس!

به نظر می رسد گل محمدی امسال تغییر رویه داده و قصد دارد از بازیکنان جوان و آینده دار هم استفاده کند!


علیرضا خدادادی، امیر رفیعی، امید فهمی، مهدی نجات، امیرمحمد امیری و علیرضا رضازاده، شش بازیکن امید هستند که در اردو و تمرینات تیم بزرگسالان پرسپولیس حضور دارند.

در سال های گذشته یکی از انتقادات هواداران به یحیی این بود که به بازیکنان جوان و آینده دار بها نمی دهد و ریسک استفاده از آنها را ندارد. ظاهرا سرمربی پرسپولیس قصد دارد این فصل به جوانان بیشتر بها بدهد و در همین راستا نگاه ویژه ای به این شش بازیکن پایه ای در تمرینات سرخپوشان دارد تا در صورت رضایت فنی،نام آنها به لیست تیم اصلی پرسپولیس اضافه شود.

 

اطمینان خاطر نقل و انتقالاتی مدیران پرسپولیس به هواداران

هواداران پرسپولیس با تجمع مقابل ساختمان باشگاه، گلایه‌های خود را به گوش مدیران این باشگاه رساندند.


پرسپولیس بعد از شروع طوفانی در نقل و انتقالات، مدت هاست بازیکنی به خدمت نگرفته و همین موضوع هواداران این تیم را به شدت نگران کرده است. همین موضوع باعث شد تا تعدادی از هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان باشگاه حاضر شوند و تجمع کنند.

قصد این هواداران این بود تا با مدیران باشگاه دیدار و گفتگو کنند و گلایه های خودشان را به گوش آن ها برسانند. منتفی شدن اردوی ترکیه و نگرفتن بازیکن در پست مهاجم و همچنین توقف عجیب نقل و انتقالات برای مدتی طولانی موجی از نگرانی را در میان هواداران این تیم ایجاد کرد و همین موضوع باعث شد تعدادی از آن ها در محل باشگاه حاضر شده تا به شکل رو در رو با درویش حرف بزنند.

اتفاقی که در نهایت رخ نداد و درویش نتوانست مثل دفعه قبل هواداران را ببیند. همچنین محمد محمدی معاون باشگاه هم به دلیل ابتلا به کرونا در ساختمان باشگاه حضور نداشت. با این حال چند هوادار به نمایندگی از سایرین موفق شدند به داخل ساختمان باشگاه راه پیدا کنند و با دو تن از مدیرانی که در باشگاه حضور داشتند، گفت‌وگو کردند.

در این جلسه به هواداران پرسپولیس اطمینان خاطر داده شد که باشگاه تمام تلاشش را برای گزینه های یحیی گل محمدی به کار خواهد گرفت. آن ها به هواداران قول دادند، همانطور که شروع خوبی در نقل و انتقالات داشتند، پایان خوبی هم داشته باشند و با جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی، تیم خوبی را روانه بازی های لیگ کنند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده