کشف پیکر جوان مفقود شده در سیلاب فشم-راهبرد معاصر

کشف پیکر جوان مفقود شده در سیلاب فشم

به گفته مسئول مدیریت بحران فرمانداری شمیرانات پیکر بی‌جان مفقودی سیلاب در فشم، که جوانی ۱۸ ساله از اتباع افغانستانی بود، پس از ۵ روز عملیات جست‌وجو کشف شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 02
کد خبر: ۱۴۵۳۱۶

به گزارش راهبرد معاصر بابک صابونی اظهار داشت: مفقودی این جوان شامگاه هفتم مرداد توسط برادر وی، مبنی بر ناپدید شدن او پس از دومین بارش شدید باران طی روزهای اخیر اعلام شد و از زمان گزارش واصله تاکنون، عملیات جست‌وجو در روزهای متوالی توسط مدیریت بحران بخشداری رودبارقصران، آتش‌نشانی و شهرداری اوشان فشم میگون، سگ‌ زنده‌یاب و امدادگران هلال احمر انجام گرفت.

وی افزود: پیکر بی‌جان گمشده سیلاب فشم، حوالی ساعت ۱۵ امروز (سه‌شنبه) در مجاورت دریاچه خلیج فارس لواسان کشف شد.

بنا براین گزارش، با کشف جسد این جوان در سیلاب فشم و کشته شدن مادر باردار ۲۳ ساله در سیلاب روز گذشته زایگان، آمار فوتی‌های شمیرانات به ۲ نفر رسید.

بارش‌های شدید باران به صورت منقطع از بامداد ۶ مرداد ماه جاری در سطح شمیرانات آغاز و ستاد مدیریت بحران شهرستان همچنان بنا بر هشدارهای هواشناسی در آماده‌باش به سر می‌برد.
عملیات پاکسازی و ... در برخی مناطق ادامه دارد و هنوز میزان خسارات برجای مانده از حوادث اخیر برآورد نشده است.

رودبارقصران با آب و هوایی کوهستانی دارای ۲ شهر اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر و ۱۶ روستا از توابع شهرستان شمیرانات با جمعیتی افرون بر ۱۷ هزار نفر در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
این بخش به سبب شرایط جوی و کوهستانی و عبور رودخانه در سنوات مختلف دست‌خوش حوادث طبیعی از جمله ریزش بهمن، رانش زمین، طغیان رودخانه، وقوع سیلاب، ریزش سنگ و در نهایت تخریب زیرساخت‌ها، سازه‌های مسکونی، و برخی مواقع تلفات جانی می‌شود./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار