سایت وزارت کشاورزی رژیم صهیونیستی هک شد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سایت وزارت کشاورزی رژیم صهیونیستی هک شد

رسانه‌های عبری گزارش دادند یک گروه هکری که هفته گذشته موفق شده بود چند سایت صهیونیستی را از کار بیندازد، یک سایت وابسته به وزارت کشاورزی تل‌آویو را هک کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 09
کد خبر: ۱۴۶۰۸۹

به گزارش راهبرد معاصر، منابع صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه)، خبر دادند که یکی از سایت‌های وزارت کشاورزی رژیم صهیونیستی هک شده است.

 

طبق این گزارش،‌ این وب‌سایت تا لحظه انتشار خبر (۱۳:۴۰) همچنان از دسترس خارج بوده و مراجعه‌کنندگان قادر به بازکردن آن نبوده‌اند.

 

آی۲۴ با اشاره به اینکه این گروه از گروه‌های طرفدار فلسطینیان بوده، خاطرنشان کرد که گروه مذکور، هفته گذشته، نیز موفق شده بود وبگاه‌های بندر «ایلات» و «اشدود» و همچنین وبگاه دانشکده پلیس را از دسترس خارج کند.

 

در همین ارتباط، چندی پیش، یک گروه هکری عراقی به نام «الطاهره» وب‌سایت‌های سه شرکت رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کرد و در صفحه اول، تصویری از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سرود سازمان الحشدالشعبی درباره این شهید بزرگوار را منتشر کرد.

 

علاوه بر گروه‌های هکری عراقی، گروه هکری «عصای موسی» نیز تاکنون بارها تأسیسات رژیم صهیونیستی و پایگاه‌ها و گوشی همراه فرماندهان نظامی این رژیم را هک کرده است.

 

عصای موسی پیشتر با انتشار یک ویدئو از دست‌یابی به شماره تلفن‌همراه سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده سابق جبهه شمالی در اراضی اشغالی و رئیس سابق یگان «MIA» دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) خبر داده بود./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار