سیل هولناک در لاس وگاس+ آمار کشته ها و مفقودین-راهبرد معاصر

سیل هولناک در لاس وگاس+ آمار کشته ها و مفقودین

بارش های موسومی بی سابقه در آمریکا که باعث جاری شدن سیل در لاس وگاس واقع در جنوب ایالت نوادا شد، تاکنون دوکشته برجای گذاشته است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 13
کد خبر: ۱۴۶۵۴۸

به گزارش راهبرد معاصر، بارندگی های موسمی تابستان در جنوب  ایالت نوادا  که در یک دهه اخیر بی سابقه بوده است، نتیجه مرگباری به همراه داشت.

 

بنابراین گزارش جاری شدن سیل در لاس وگاس  به برخی از هتل ها خسارت وارد کرده و باعث آب گرفتگی در پارکینگ ساختمان های بلند مرتبه  دراین شهر جنوبی ایالت نوادا آمریکا شده است.

 

مقام های امداد شهرستان کلارک که شهر لاس وگاس مرکز آن است، اعلام کردند در روز جمعه (روز گذشته به وقت محلی)  جسد فردی را  از زیر آوار  یک کانال سیل در نزدیکی منطقه  بلوار لاس وگاس خارج کرده  و یک نفر نیز با وجود بیرون کشیده شدن از سیلاب توسط ماموران امداد، جان خود را از دست داد، مقامات در ایالت نوادا و شهر لاس وگاس نسبت به مجروحان بیشتر بر اثر جاری شدن این سیل گزارشی ندادند.

 

آسوشیتدپرس افزود: سیلی که از روز پنجشنبه گذشته در لاس وگاس بر اثر بارش های موسمی شدید فصل تابستان رخ داد به مانند سیلی بود که دو هفته پیش در ۲۸ جولای (۶ امرداماه ۱۴۰۱) جاری شد.

 

به گفته مقام های اداره هواشناسی ایالت نوادا میزان بارندگی در روزهای اخیر در لاس وگاس و بخش هایی از ایالت آریزونا به ۳۲ میلی متر رسید، این درحالی است که میزان بارندگی سالیانه در لاس وگاس اندکی بیش از  ۱۰۷ میل متر است، درهمین حال مقام های هواشناسی نسبت به ادامه این وضعیت و وقوع توفان که از مبدا خلیج کالیفرنیا است،  به ساکنان این منطقه هشدار دادند./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده