شوهر «نانسی پلوسی» به حبس محکوم شد-راهبرد معاصر
واشنگتن‌پست: حماس از توافق پیشنهادی بایدن حمایت می‌کرد تا اینکه نتانیاهو خواسته‌های جدیدی را مطرح کرد بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست پنتاگون: هیچ نقشی در عملیات ترور یحیی سنوار نداشتیم نماینده ایران در سازمان ملل: صدام را با وضع آشفته از سوراخ زیرزمینی بیرون کشیدند | شهید سنوار در میدان نبرد، با لباس رزم و نه در مخفیگاه به مقابله با دشمن پرداخت خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست رویترز: ترامپ در حال زمینه‌چینی برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات در صورت شکست است نامه ایران به سازمان ملل درباره اتهامات تل‌آویو علیه تهران: حمایت ایران از گروه‌های مقاومت کاملاً مطابق با حقوق بین‌الملل است روایت هاآرتص از نحوه به شهادت رسیدن «یحیی السنوار» در رفح عراقچی از قاهره به استانبول رفت ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد عراقچی: مشورت‌های امروز در مصر بسیار سازنده بود نتانیاهو: یحیی السنوار را ترور کردیم CNN: بایدن در جریان ادعای اسرائیل مبنی بر ترور یحیی سنوار قرار گرفت

شوهر «نانسی پلوسی» به حبس محکوم شد

پس از اقرار «پل پلوسی» شوهر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به رانندگی در حالت مستی، قاضی دادگاه او را به حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 August 24
کد خبر: ۱۴۸۳۳۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ با گذشت نزدیک به سه ماه از بازداشت خبرساز شوهر ۸۲ ساله رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل رانندگی در حالت مستی، حکم او در دادگاه اعلام شد.

 

اوایل خردادماه بود که رسانه‌های آمریکایی از بازداشت پل پلوسی همسر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دادند. پل پلوسی به دلیل رانندگی تحت تاثیر مشروبات الکلی در «ناپا کانتی» در ایالت کالیفرنیا از سوی پلیس محلی بازداشت شده بود.

 

به گزارش وبگاه اینترنتی شبکه «سی‌ان‌ان»، پل پلوسی ۸۲ ساله روز سه شنبه (دیروز) در دادگاه به جرم خود درباره رانندگی تحت تاثیر مشروبات الکلی اقرار کرد.

 

طبق این گزارش، «جوزف سولگا» قاضی دادگاهی در کالیفرنیا پل پلوسی را به حبس پنج روزه و پرداخت ۱۷۰۰ دلار جریمه محکوم کرد.

 

بنا بر گزارش سی‌ان‌ان، با توجه به اینکه پل پلوسی در زمان بازداشت دو روز در حبس بسر برده است، دادگاه دو روز به او تخفیف می‌دهد و یک روز باقی مانده حبس پنج روزه وی از طریق برنامه کاری دادگاه در نظر گرفته خواهد شد. طبق حکم قاضی، شوهر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به مدت سه سال تحت نظارت قرار خواهد داشت.

 

دادگاه همچنین دستور داد که به مدت یک سال یک دستگاه ویژه روی وسیله نقلیه پل پلوسی نصب شود و پل پلوسی در یک کلاس آموزشی سه ماهه رانندگی حضور یابد.

 

پل پلوسی در جلسه دادگاه اعلام حکم او در پرونده رانندگی در حالت مستی حضور نداشت و «آماندا بوینز» وکیل او حاضر بود. طبق قوانین کالیفرنیا، حضور متهم در دادگاه الزامی نیست مگر آنکه قاضی دادگاه دستور به حضور او بدهد.

 

نانسی پلوسی و پل پلوسی شوهر او، در سال ۱۹۶۳ ازدواج کرده و دارای ۵ فرزند هستند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار