وقتی که با این بمب پرسپولیس دوباره زلزله شد-راهبرد معاصر

وقتی که با این بمب پرسپولیس دوباره زلزله شد

سرمربی و کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت : پرسپولیس با یارگیری که در این فصل کرده یک تیم کامل و آماده ای است که بعید می دانم تیمی در حد سرخپوشان باشد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 17
کد خبر: ۱۵۰۹۱۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ حمید درخشان در خصوص شرایط تیم پرسپولیس پس از گذشت شش هفته از رقابتهای لیگ برتر اظهار داشت: سرخپوشان در این فصل شرایط بسیار خوبی دارند و با یارگیری که کردند و بخصوص جذب لوکادیا، یک تیم کامل و بی نظیر شده است. فکر می‌کنم هواداران پرسپولیس و خود بازیکنان دیگر دغدغه ای جز قهرمانی ندارند.

 

وی افزود : با آمدن بازیکنانی مثل بیرانوند، پور علی گنجی، لوکادیا و صادقی به پرسپولیس تیم گل محمدی در خط دفاع و حمله بسیار قدرتمند نشان داد و فکر می‌کنم با آمادگی دیاباته، سرخپوشان همان تیم پرسپولیس زلزله خواهند شد که هواداران انتظار دارند.

 

سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که از نظر شما و با گذشت شش هفته از لیگ چه تیم‌هایی را می‌توان مدعی قهرمانی دانست، گفت: هنوز زود است که در مورد مدعیان حرف زد و باید از هفته نهم تیم‌های مدعی را آنالیز کرد. گرچه تیم‌هایی مثل استقلال و سپاهان به همراه پرسپولیس جزو مدعیان قهرمانی هستند ولی سپاهان و استقلال هنوز هماهنگ نیستند و بر خلاف پرسپولیس فوتبال زیبایی را ارائه نمی‌دهند. به جز پرسپولیس هنوز تیم‌های دیگر در قواره مدعی ظاهر نشدند.

 

درخشان در ادامه به عملکرد لوکادیا اشاره کرد و گفت: این مهاجم هلندی یک مهاجم شش دانگ و گلزن نشان داده است، کسی که در ۳ بازی ۴ گل می‌زند، نشان از شم گلزنی او دارد. لوکادیا مشکل پرسپولیس در چند فصل گذشته را در خط حمله را حل و با اضافه شدن دیاباته این خط حمله مرگبار خواهد شد و خدا به داد همه تیم‌ها برسد که توانایی مقاومت برابر پرسپولیس را ندارند.

 

درخشان در پایان در خصوص داوری‌های لیگ که تا اینجا حاشیه‌ساز هم شده، تصریح کرد: اشتباهات داوری تا اینجا تأثیرگذار بوده و به نظر من به اندازه‌ای که فوتبال ما رشد کرده و حرفه‌ای شده، داوران رشد نکرده‌اند. این مسئله به نظر من ایده‌آل نیست و اگر با همین فرمان جلو برویم کار سخت می‌شود. فوتبال ما آرام آرام در حال پیشرفت است، اما داوران از همین سرعت کم هم عقب‌تر هستند و این اصلا خوب نیست. داوران باید خود را به روز کنند تا از فوتبال عقب نمانند./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده