سردسته‌های گروه‌های آشوبگر در مشهد دستگیر شدند-راهبرد معاصر
انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد

سردسته‌های گروه‌های آشوبگر در مشهد دستگیر شدند

فرماندار مشهد گفت: سردسته‌های گروه‌های آشوبگر و همه کسانی که به اموال عمومی در شهر مشهد آسیب رسانده بودند شناسایی و دستگیر شده اند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - 2022 September 24
کد خبر: ۱۵۱۸۱۵

به گزارش راهبرد معاصر؛، محسن داوری اظهارداشت: آشوبگران طی شب‌های گذشته چهار خودرو سواری و پنج موتورسیکلت دولتی و خصوصی را در شهر مشهد به آتش کشیده و یا تخریب کردند و در جریان رفتارهای هنجارشکنانه نیز شیشه برخی ادارات شکسته شد و به بانکها، تابلوهای شهرداری و سطل‌های زباله نیز خسارت وارد شد.

 

فرماندار مشهد افزود: علاوه بر قاتلان بسیجی شهید "محمد رسول دوست محمدی" تعداد زیادی از عواملی که به صورت مستقیم با ضدانقلاب ارتباط داشتند نیز طی روزهای گذشته در مشهد دستگیر شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: سردسته‌های گروه‌های آشوبگر و همه کسانی که به اموال عمومی در این شهر آسیب رسانده بودند شناسایی و دستگیر شده اند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده