خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها

قطع آب مشترکان بدمصرف تهرانی از فردا

قطع آب مشترکان بدمصرف تهرانی از فردا معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: به دنبال بی‌توجهی مشترکان بدمصرف آب به اخطارها، آب این دسته از مشترکان از روز یکشنبه ۱۷ مهرماه در ساعاتی از روز قطع خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 08
کد خبر: ۱۵۳۵۱۷

به گزارش راهبرد معاصر، سید رسول باقری، معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اعلام این مطلب، گفت: بر اساس بند «ی» تبصره 8 قانون بودجه و هم‌چنین ضرورت حفاظت از منابع آب که در سال‌های اخیر به علت تداوم خشکسالی با محدودیت مواجه شده است، آب مشترکان بدمصرف در ساعاتی از روز قطع می‌شود.

 

وی افزود: در شرایطی که تهران با کمبود جدی منابع آبی و کاهش محسوس بارش‌ها مواجه است، عدالت حکم می‌کند که شهروندان، مسئولیت اخلاقی خود را در مدیریت مصرف آب در نظر داشته باشند تا دسترسی تمامی شهروندان به آب شرب بهداشتی که با کمبود مواجه است پایدار بماند. ️

 

باقری ادامه داد: چهار درصد از مشترکان تهرانی بدمصرف هستند که 10درصد از کل حجم آب شرب خانگی را مصرف می‌کنند. ️ باقری با اشاره به تداوم مصرف بالای آب شهر تهران در روزهای پاییز تاکید کرد: برای مدیریت منابع آبی و جلوگیری از تبعات ناشی از کمبود آب، ضروری است مشترکان بدمصرف حداقل 25درصد از مصرف کنونی‌شان را کاهش دهند. ️

 

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر اینکه الگوی مصرف آب در تهران 14 متر مکعب برای هر خانوار در ماه است، گفت: مشترکانی که ماهانه تا دو برابر الگوی مصرف یعنی 14 تا 28 مترمکعب آب مصرف می‌کنند، «پرمصرف» و مشترکانی که ماهانه بیش از دو بر ابر الگوی مصرف یعنی بیش از 28 مترمکعب آب مصرف می‌کنند، «بدمصرف» محسوب می‌شوند و همین دسته از این پس با قطع آب مواجه خواهند شد. ️

 

به گفته معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران، گروه «بدمصرف‌ها» معادل 31میلیون و 726هزار و 778 متر معکب آب را در نیمه نخست امسال مصرف کرده‌اند./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار