خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها

جریمه در انتظار مشترکان پرمصرف آب

احمد نسب گفت: برنامه‌ای برای قطعی آب در فصل تابستان نداریم و اگر مشترکان الگوی مصرف را رعایت نکنند، مشمول جریمه‌های قانونی می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 04
کد خبر: ۱۵۳۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد رضا احمد نسب قائم مقام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران درباره آخرین راهکار‌های مدیریت فشار شبکه آب در پیک مصرف اظهار کرد: بنابر آخرین آمار مصرف آب نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۴ درصد افزایش یافته است که به همین خاطر از طریق کنترل و تنظیم از راه دور، نصب ۷۰۰ شیر فشار شکن و ارتفاع مناسب آب در مخازن به دنبال کاهش هدر رفت و فشار بهینه در شبکه هستیم.

 

اخبار اقتصادی- وی افزود: از طریق شیر‌های فشار شکن به صورت کنترل از راه دور درصددیم تا ارتفاع مخازن ذخیره آب در شب را افزایش دهیم تا در طول روز و پیک مصرف، میزان آب مناسبی در مخازن داشته باشیم.

 

احمد نسب ادامه داد: با سازمان نظام مهندسی استان تهران جهت رعایت مدیریت بهینه مصرف و مبحث ۱۶ ملی مقررات ساختمان تفاهم نامه‌ای مبادله کردیم که بدین منظور کلیه ساخت و ساز‌ها بدون انجام شاخص های مدیریت مصرف توسط ساختمان‌ها و انشعاب آب واگذار نمی‌شود.

 

قائم مقام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه تا پایان سال ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب نشت آبی کردیم، بیان کرد: تست ۶۵۰ هزار رشته از انشعاب نشت آبی، نوسازی و بازسازی ۲۸۱ کیلومتر از شبکه توزیع آب در سطح استان، نوسازی ۳۷ هزار رشته انشعاب مشکل دار، تعویض ۲ هزار و ۶۷۴ دستگاه انواع شیرآلات فرسوده در شبکه و خطوط انتقال و تعویض ۸۶ هزار و ۴۰۰ کنتور خراب از جمله اقداماتی بود که برای بحث مدیریت فشار شبکه انجام دادیم.

 

این مقام مسئول استانداردسازی کولر‌های آبی را یکی از راهکار‌های صرفه جویی مصرف آب دانست و گفت: با توجه به آنکه مصرف آب در کولر‌های آبی بالاست، از این رو در زمان پیک مصرف که کولر‌های آبی به مدار بهره برداری می‌آیند، برخوردار بودن کولر‌ها از استاندارد لازم یک ضرورت به شمار می‌رود، در غیر این صورت هزینه قبوض مشترکان به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد.

 

وی بیان کرد: با توجه به افزایش مصرف آب در شهر تهران، مدیریت فشار شبکه را در پیک مصرف در دستور کار داریم، به همین خاطر از شهروندان تقاضا داریم برای گذر از پیک مصرف، مدیریت بهینه آب را رعایت کنند.

 

احمد نسب در پایان با بیان اینکه برنامه‌ای برای قطعی آب در فصل تابستان در دستور کار نیست، گفت: اگر مشترکان الگوی مصرف را رعایت نکنند، همانند سال‌های گذشته مشمول جریمه‌های قانونی می‌شوند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار