کاهش ۴ درصدی شکایات مردمی از پلیس پایتخت-راهبرد معاصر

کاهش ۴ درصدی شکایات مردمی از پلیس پایتخت

به گفته رئیس پلیس پایتخت در سال جاری با بررسی‌های صورت گرفته شاهد کاهش ۴ درصدی شکایت شهروندان از عملکرد پلیس و نیز افزایش ۳ درصدی تقدیر شهروندان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بودیم.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 08
کد خبر: ۱۵۳۶۰۷

به گزارش راهبرد معاصرسردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با حضور در مرکز ۱۹۷ با اشاره به اینکه شعار هفته فراجا امسال «پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس» نامگذاری شده است اظهار داشت: ما همواره خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌دانیم و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنیم.

رحیمی تصریح کرد: در راستای خدمتگزاری امروز فرماندهان و مسئولان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور در سامانه ۱۹۷ پاسخگوی سوالات و مشکلات مراجعان بودند.

وی گفت: با حضور در مرکز ۱۹۷ به صورت چهره به چهره و همچنین تلفنی پاسخگوی ۴۳۰ نفر از شهروندان بودیم.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در سال جاری با بررسی‌های صورت گرفته شاهد کاهش ۴ درصدی شکایت شهروندان از عملکرد پلیس و نیز افزایش ۳ درصدی تقدیر شهروندان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بودیم./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده