افزایش نرخ تورم در آمریکا-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

افزایش نرخ تورم در آمریکا

نرخ تورم در آمریکا در ماه سپتامبر نسبت به سال قبل از آن، بیش از ۸ درصد افزایش داشت.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 16
کد خبر: ۱۵۴۶۵۲

به گزارش راهبرد معاصر، آمار‌ها نشان می‌دهند نرخ تورم در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۲ در آمریکا نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن به میزان ۸.۲ درصد افزایش یافته است. بهای سوخت نیز نسبت به سال گذشته ۱۸.۲ درصد افزایش یافته است.

به نقل از سی ان ان، بهای مواد غذایی هم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱.۲ درصد افزایش داشته است. در این میان هزینه مسکن هم به میزان ۶.۶ درصد افزایش داشته است.

بهای مسکن هم افزایش یافته است و به بالاترین حد خود در بیست سال اخیر رسیده است. بهای مسکن به طور متوسط ۶.۹۲ درصد افزایش داشته است.

بهای مسکن در آمریکا نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است. در این حال بانک مرکزی آمریکا تلاش می‌کند با افزایش نرخ بهره بانکی با افزایش تورم مقابله کند. برخی از آمریکایی‌ها هم کمک هزینه زندگی دریافت می‌کنند.

در حدود ۴۰ میلیون نفر در آمریکا کمک هزینه زندگی دریافت می‌کنند. این افراد شاهد افزایش هزینه‌های زندگی به بالاترین حد خود در ۴۰ سال اخیر هستند. میزان دریافتی بازنشستگان هم ماهیانه تنها در حدود ۱۴۶ دلار افزایش یافته است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده