مساجد فرهنگی‌تر می‌شوند-راهبرد معاصر

مساجد فرهنگی‌تر می‌شوند

شهردار جدید منطقه ۱۰ تهران گفت: استفاده بیشتر از ظرفیت مساجد در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در دستور کار قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 17
کد خبر: ۱۵۴۹۱۳

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی اخ الصنایع در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۰ تهران ضمن تقدیر از شهردار تهران برای انتصاب وی ابراز امیدواری کرد که امور را به بهترین نحو در منطقه اجرایی کند.

شهردار جدید منطقه ۱۰ با بیان اینکه وجود علیرضا جاوید در معاونت هماهنگی و امور مناطق اثربخش است، یادآور شد: حضور ایشان در هر بخش از شهرداری منشأ خیر و برکات است و تقاضا داریم که عنایت ویژه ای به منطقه ۱۰ داشته باشد.

وی با اعلام اینکه منطقه ۱۰ به عنوان بدنه ای از شهرداری در راستای سیاست های شهردار تهران قدم برخواهد داشت، خاطرنشان کرد: منطقه ۱۰ از مناطقی است که هویت محلی در آن احساس می شود. شورایاران و معتمدین بدون هزینه ای مشکلات را شناسایی و به ما اعلام کردند که جای تقدیر دارد.

اخ الصنایع با اشاره به وجود ۷۰ مسجد در این منطقه گفت: در راستای برنامه های فرهنگی باید بیشتر از ظرفیت مساجد و همچنین پایگاه های بسیج استفاده کنیم. تقاضای ما این است که دوستان نیز ما را در امور یاری دهند.

شهردار جدید منطقه ۱۰ با تأکید بر اینکه شهرداری تهران یکی از بهترین و پاک ترین نهادهای اداری کشور است، گفت: اگر هر اقدامی در منطقه انجام شده حاصل تلاش نیروهای جهادی شهرداری است./ فارس

ارسال نظر