یگان صابرین به پهپاد‌های جدید انتحاری مجهز شد/ معراج ۵۲۱ با سه سرجنگی متفاوت-راهبرد معاصر
بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم سخنرانی رهبر انقلاب در «عیدغدیر» زنده پخش می‌شود سهم نامزدهای انتخاباتی از سبد رأی یکدیگر چقدر است؟ مخبر: شهید رییسی کمترین انتقاد را به دولتهای پیشین داشت امشب؛ چهارمین مناظره نامزدهای ریاست‌ جمهوری از رسانه ملی حمایت حزب اسلامی قانون از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری شناسایی خانه‌های خالی عرضه مسکن را به تعادل می‌رساند تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است سرلشکر موسوی: قوه قضاییه حرکت پرشتابی برای اقامه عدل و تأمین امنیت مردم در پیش گرفته است قاضی‌زاده:با سربازی اجباری مخالفم/نیازمند کماندو هستیم پورمحمدی در نشست خبری: حتما در دولتم از امثال آقای پزشکیان استفاده می‌کنم

یگان صابرین به پهپاد‌های جدید انتحاری مجهز شد/ معراج ۵۲۱ با سه سرجنگی متفاوت

یگان‌های واکنش سریع نیروی زمینی سپاه به پهپاد‌های جدید انتحاری پرسه زن مجهز شدند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 19
کد خبر: ۱۵۵۳۸۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ به منطقه رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه ارس، در سومین روز از این رزمایش جدیدترین پهپاد انتحاری پرسه زن با نام معراج 521 و با ۳ نوع سر جنگی‌ متفاوت عملیاتی شد.

سردار علی کوهستانی مسئول سازمان تحقیقات و جهاد خود کفایی نیروی زمینی سپاه درباره ویژگی های این پرنده اظهار کرد: وزن سرجنگی این پهپاد در سه رنج 500 گرم، 700 گرم و 1000 گرم (یک کیلوگرم) است.

وی افزود: پهپاد معراج با مداومت پروازی 5 تا 15 دقیقه دارای 5 کیلومتر برد است.

مسئول سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: این پهپاد با قابلیت حمل توسط نفر، هم اینک در اختیار یگان‌های واکنش سریع نیروی زمینی از جمله یگان صابرین قرار دارد.

به گزارش فارس، این پهپاد از لانچرهای کوچک در اختیار نیروهای پیاده پرتاب شده و کاربر آن می تواند آن را از طریق نمایشگری که در اختیار دارد، به سمت هدف موردنظر هدایت کند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده