پرداخت عیدی به معلمان در اعیاد پیش‌رو صحت دارد؟ هشدار نسبت به وزش باد شدید و رگبار در تهران/ پیش‌بینی کاهش دما تا ۱۱ درجه مینو محرز: بیماری مرس خطرناک‌تر از کرونا است و میزان مرگ آن بیش از ۶۰ درصد است آغاز فعالیت سامانه بارشی و کاهش دمای هوا در برخی استان‌ها جزئیات فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران در ۱۴ و ۱۵ خرداد جاده چالوس از ساعت ۱۰ یکطرفه می‌شود ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های گلستان طعمه آتش شد بازداشت اعضای باند قاچاق ۲۱ هزار گوشی تلفن همراه در بوشهر اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور‌های پرتردد کشور از ۱۳ تا ۱۷ خرداد سخنگوی شهرداری تهران: قطع درختان چیتگر و سرخه‌حصار به دلیل آفت‌زدایی و تنش‌های آبی در سال‌های گذشته است کاهش محسوس دمای تهران از چهارشنبه تشدید بارش در ۵ استان/ احتمال وقوع سیل ابتلای مادر به سرخجه می‌تواند سبب سقط جنین شود شهادت مأمور انتظامی در خوزستان سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: سوالات امتحان نهایی قابل لو رفتن نیست/ اگر کسی مدرکی دارد، برای بررسی ارائه کند

آموزش و پرورش:محوریت در آموزش ترکیبی با معلمان است

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت : مهمترین نقطه ضعف ما درباره آموزش غیر حضوری و ترکیبی آماده نبودن معلمان ما بوده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۲ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 26
کد خبر: ۱۵۶۲۸۹

به گزارش راهبرد معاصر حجت‌الاسلام لطیفی گفت : تجارب دوران کرونا بسیار متفاوت بود و یکی از مهمترین این تجربه‌ها این است که مسئله فناوری و فضای مجازی را جدی بگیریم .

او ادامه داد: مهمترین موضوع در این مقطع این است که معلمان ما باور کردند که می توانند در این فضا حضور داشته باشند. محوریت در آموزش ترکیبی با معلمان است. یکی از نقاط اتکای آموزش ترکیبی آن است که به ‌معلم بتوانیم کمک کنیم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت: در آموزش ترکیبی توجه ویژه به آموزش حضوری شده است ، ما از مزایای فضای مجازی استفاده می کنیم.کانون اصلی تربیت در مدرسه است .به هیچ‌وجه نباید مدرسه تعطیل شود.

او گفت : مهمترین نقطه ضعف ما در باره آموزش غیر حضوری و ترکیبی آماده نبودن معلمان ما بود .اگر می خواهیم رویکرد آموزش ترکیبی استمرار داشته باشد باید رویکرد و راهبرد ترکیبی آموزش را اشاعه دهیم./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده