آموزش و پرورش:محوریت در آموزش ترکیبی با معلمان است-راهبرد معاصر
مشاهده پشه آئدس در برخی از شهر‌های سواحل جنوبی و شمالی سرپرست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران منصوب شد ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا کلید خورد مرز مهران آخر هفته مسدود است + جزئیات هشدار زرد هواشناسی در پی افزایش آلودگی هوا در ۶ استان فردا فعالیت نوبت صبح مدارس ۵ شهر غیرحضوری شد توضیحات مهم تامین اجتماعی درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان دمای این مناطق به ۸ درجه زیر صفر رسید | گرمترین نقطه ایران کجاست؟ شگرد مجرمان سایبری، سوءاستفاده از هویت دیگران یا تجارت سیاه هشدار هواشناسی مازندران؛ صیادی در خزر ممنوع رئیس سازمان غذا و دارو منصوب شد زنان در ایران بیشتر از مردان عمر می‌کنند | سن امید به زندگی در ایران به ۸۰ سال می‌رسد؟ آمار بالای گرایش پایه هفتمی‌ها به دخانیات | افزایش مصرف قلیان در بین دختران ۱۳ تا ۱۵ سال! شرور خیابان معیری تهران زمینگیر شد هوای تهران برای همه گروه‌های حساس ناسالم شد؛ ۱٠ نقطه در وضعیت قرمز

آموزش و پرورش:محوریت در آموزش ترکیبی با معلمان است

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت : مهمترین نقطه ضعف ما درباره آموزش غیر حضوری و ترکیبی آماده نبودن معلمان ما بوده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۲ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 26
کد خبر: ۱۵۶۲۸۹

به گزارش راهبرد معاصر حجت‌الاسلام لطیفی گفت : تجارب دوران کرونا بسیار متفاوت بود و یکی از مهمترین این تجربه‌ها این است که مسئله فناوری و فضای مجازی را جدی بگیریم .

او ادامه داد: مهمترین موضوع در این مقطع این است که معلمان ما باور کردند که می توانند در این فضا حضور داشته باشند. محوریت در آموزش ترکیبی با معلمان است. یکی از نقاط اتکای آموزش ترکیبی آن است که به ‌معلم بتوانیم کمک کنیم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت: در آموزش ترکیبی توجه ویژه به آموزش حضوری شده است ، ما از مزایای فضای مجازی استفاده می کنیم.کانون اصلی تربیت در مدرسه است .به هیچ‌وجه نباید مدرسه تعطیل شود.

او گفت : مهمترین نقطه ضعف ما در باره آموزش غیر حضوری و ترکیبی آماده نبودن معلمان ما بود .اگر می خواهیم رویکرد آموزش ترکیبی استمرار داشته باشد باید رویکرد و راهبرد ترکیبی آموزش را اشاعه دهیم./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده