چهار شرور مسلح در جریان رزمایش پاک‌سازی کویر بردسکن به هلاکت رسیدند قاچاقچیان بین المللی به ۵ سال حبس و ۶ هزار میلیارد جزای نقدی محکوم شدند دیدار محسنی‌اژه‌ای با مقام عالی قضایی پاکستان هانی کرده با اصابت ۲ گلوله پلیس بازداشت شد پیش‌بینی افزایش گردوخاک از دوشنبه در تهران اسامی برخی محصولات خوراکی غیرمجاز اعلام شد اعلام جرم دادستانی تهران علیه مدیران دو رسانه دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری حقوق دانش‌آموزان سنندجی عزل مدیر آموزش و پرورش ری درپی پرونده تعرض به دانش‌آموزان جزئیاتی از پرونده تعرض یک معلم به دانش‌آموزان در شهر ری نیسان آبی رکورد دار واژگونی در روز‌های بارانی/جایگزینی گاردریل‌ها با نیوجرسی در بزرگراه‌های پایتخت اصلاح آیین‌نامه تغذیه دانشجویان/اختصاص ۴ همت به حوزه تغذیه پلیس: آزارگر زنان تهرانی دستگیر شد + عکس متهم توقیف ۱۱ فروند قایق شوتی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس واریزی حقوق معلمان و فرهنگیان با احکام جدید / میزان افزایش حقوق معلمان

آموزش و پرورش:محوریت در آموزش ترکیبی با معلمان است

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت : مهمترین نقطه ضعف ما درباره آموزش غیر حضوری و ترکیبی آماده نبودن معلمان ما بوده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۲ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 26
کد خبر: ۱۵۶۲۸۹

به گزارش راهبرد معاصر حجت‌الاسلام لطیفی گفت : تجارب دوران کرونا بسیار متفاوت بود و یکی از مهمترین این تجربه‌ها این است که مسئله فناوری و فضای مجازی را جدی بگیریم .

او ادامه داد: مهمترین موضوع در این مقطع این است که معلمان ما باور کردند که می توانند در این فضا حضور داشته باشند. محوریت در آموزش ترکیبی با معلمان است. یکی از نقاط اتکای آموزش ترکیبی آن است که به ‌معلم بتوانیم کمک کنیم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت: در آموزش ترکیبی توجه ویژه به آموزش حضوری شده است ، ما از مزایای فضای مجازی استفاده می کنیم.کانون اصلی تربیت در مدرسه است .به هیچ‌وجه نباید مدرسه تعطیل شود.

او گفت : مهمترین نقطه ضعف ما در باره آموزش غیر حضوری و ترکیبی آماده نبودن معلمان ما بود .اگر می خواهیم رویکرد آموزش ترکیبی استمرار داشته باشد باید رویکرد و راهبرد ترکیبی آموزش را اشاعه دهیم./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار