به گزارش راهبرد معاصر، باشگاه پرسپولیس در خصوص شفافسازی در مورد درآمدهای این فصل خود تا 31 شهریور ماه اعلام کرده که از شروع لیگ برتر تا این تاریخ، 15 میلیارد و 428 میلیون تومان بابت تبلیغات روی پیراهن درآمد به خزانه این باشگاه اضافه شده و دو میلیارد و ششصد میلیون تومان نیز درآمدزایی از طریق تبلیغات محیطی بوده است. نکته جالب اینکه پرسپولیس تا پایان شهریور 6 بازی انجام داد که در 5 بازی تبلیغات روی پیراهن داشت و به عبارتی به ازای هر بازی سه میلیارد دریافت کرده است. پرسپولیس همچنین سه میلیارد تومان درآمد از سایر بخش ها داشته تا در مجموع درآمد این باشگاه در پایان شهریور ماه به عدد بیست میلیارد تومان نزدیک شود.
این سند را ببینید:/ برنا