مهاجرانی: جوانان ببینند چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی ما نشسته‌اند-راهبرد معاصر
بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم

مهاجرانی: جوانان ببینند چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی ما نشسته‌اند

وزیر فرهنگ دولت اصلاحات نوشت: جوانان ما به ویژه دانشجویان ببینند که چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی و وحدت سرزمینی و ملی ما نشسته‌اند. چنان که درصدد تجزیه سوریه و عراق هم بودند و ناکام ماندند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 12
کد خبر: ۱۵۸۷۲۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ عطاءالله مهاجرانی وزیر فرهنگ دولت اصلاحات طی مطلبی درباره حوادث و اغتشاشات اخیر در ایران نوشت: آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها نتوانستند خویشتن‌داری کنند و آشکارا از تجزیه ایران و تغییر نظام جمهوری اسلامی سخن نگویند.

 

در بخشی از این مطلب که در روزنامه اعتماد منتشر شده است، آمده: آنان از «امپراتوری ایران» سخن می‌گویند که می‌بایست شکسته شود و ایران آزاد شود، یعنی سرزمین ایران تجزیه شود. ملت ایران به اقوام یا به تعبیر آنها به ملیت‌های مختلف تقسیم شود، همان‌گونه که شوروی و یوگسلاوی تجزیه سرزمینی و قومیتی و ملی شد. همین استراتژی و رویکرد را ما در تبیین خط‌مشی برخی گروه‌های اپوزیسیون به روشنی می‌بینیم.

 

مهاجرانی نوشته: ایران یکپارچه و یگانه و قوی به مصلحت و در جهت منافع امریکا و اسراییل و هم‌پیمانان منطقه‌ای نیست. برای تضعیف ایران و نهایتا تجزیه ایران می‌بایست ارکان وحدت ملی و اقتدار کشور هدف گرفته شود. بیهوده نیست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش هدف‌گذاری شده‌اند.

 

"تمام این تلاش‌ها در جنگ هشت‌ساله، با تمرکز بر حمله نظامی به کشور ما انجام شد. ورشو و ناتو پشتوانه ارتش عراق بودند، صد‌ها میلیارد دلار نفتی از سوی کشورهای عربی منطقه به عراق داده شد. نه انقلاب متوقف شد؛ نه نظام جمهوری اسلامی ایران سرنگون شد و نه خوزستان تجزیه."

 

وزیر فرهنگ دولت اصلاحات در مطلب خود آورده است: در اعتراضات و آشوب و اغتشاشات اخیر که براندازان از آن به «انقلاب سوم»، تعبیر می‌کردند و اکنون کوتاه آمده و از «خیزش» صحبت می‌کنند، تمرکز بر جنگ روانی- تبلیغاتی است. فضای مجازی و تلویزیون‌های فارسی در واقع به جای نیروهای مسلح در جنگ هشت ساله به میدان آمده‌اند.

 

"جوانان ما به ویژه دانشجویان ببینند که چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی و وحدت سرزمینی و ملی ما نشسته‌اند. چنان که درصدد تجزیه سوریه و عراق هم بودند و ناکام ماندند."/ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده