نادری: مجلس پیگیر برداشتن فیلترینگ است-راهبرد معاصر
پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است در دیدار پزشکیان با ایرانیان مقیم آمریکا چه گذشت؟ + تصاویر پاسخ پزشکیان به پرسش یک خبرنگار درباره بازگشت به برجام پزشکیان نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد دیدار نخست‌وزیر لبنان با پزشکیان رئیس شورای حاکمیتی سودان با رئیس‌جمهور ایران دیدار کرد پزشکیان: دیگر با چه زبانی بگوییم با کسی سر جنگ نداریم؟ | ما به هیچ کشور دیگری سلاح نمی‌دهیم که بجنگد ولیعهد کویت با پزشکیان دیدار کرد + عکس

نادری: مجلس پیگیر برداشتن فیلترینگ است

احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار شد درخصوص فیلترینگ فضای مجازی، گفت: ما در مجلس شورای اسلامی به ریاست آقای قالیباف رئیس مجلس پیگیر هستیم که فیلترینگ برداشته شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۴ - ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 12
کد خبر: ۱۵۸۸۳۶

نماینده تهران در مجلس در مجلس از تلاش قالیباف برای رفع فیلتر اینستاگرام خبر داد.

 

به گزارش راهبرد معاصر، احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار شد درخصوص فیلترینگ فضای مجازی، گفت: ما در مجلس شورای اسلامی به ریاست آقای قالیباف رئیس مجلس پیگیر هستیم که فیلترینگ برداشته شود.

وی ادامه داد: آقای قالیباف به نمایندگی از مجلس پیگیر رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ است و بحث‌های جدی مطرح شده که باید فیلترینگ برداشته شود.

نادری خاطرنشان کرد: ما هم معتقدیم بخشی از کسب و کارها در اینستاگرام است اما بحث ما چیز دیگری است مبنی بر این‌که فیلتر به این شکل جواب نمی‌دهد و باید سیاست جدیدی اتخاذ کرد./ ایلنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار