هراس صهیونیست‌ها از شعله‌ور شدن انتفاضه فلسطینی‌ها-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

هراس صهیونیست‌ها از شعله‌ور شدن انتفاضه فلسطینی‌ها

رئیس سابق سرویس اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی درباره بروز نشانه‌های واضح مبنی بر شعله ور شدن انتفاضه سوم فلسطینی‌ها هشدار داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - 2022 November 25
کد خبر: ۱۶۰۷۰۲

به گزارش راهبرد معاصر، "تامیر هیمان" رئیس سابق سرویس اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی درباره بروز نشانه‌های واضح مبنی بر شعله ور شدن انتفاضه سوم و بی سابقه فلسطینی‌ها هشدار داد.

 

به نقل از المیادین، "هیمان" ضمن اشاره به تشدید بیشتر تنش‌ها در عرصه تحولات فلسطین تأکید کرد، ضروری است عملیات اخیر فلسطینی‌ها در قدس اشغالی را به عنوان نشانه‌هایی مبنی بر منفجر شدن هولناک اوضاع در میان مدت قلمداد کرد.

 

این در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند، دو عملیات همزمان اخیر در قدس اشغالی، سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم را غافلگیر کرد.

 

بر اثر دو انفجار جداگانه نزدیک قدس اشغالی، یک شهرک نشین کشته شد و ۲۲ نفر دیگر زخمی شدند. منابع اسرائیلی گفتند انفجار اول با بمب کار گذاشته شده در ایستگاه اتوبوس روی داد و انفجار دوم نزدیک شهرک راموت به وسیله موتور سیکلت بمب گذاری شده انجام شد./ باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار