جزئیات قرعه‌کشی فروش خودرو‌های وارداتی/ ثبت درخواست ۹۵ هزار نفر برای ۱۰ هزار خودرو قیمت انواع برنج در میادین و بازار‌های میوه و تره بار اعلام شد پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ معتمدیان: تبعیض منطقه‌ای در قطعی برق وجود ندارد / افزایش ساعات قطعی برق خارج از برنامه به علت فشار به شبکه برق است ازسرگیری پرواز‌های منظم باکو–تهران از اول سپتامبر رئیس کمیسیون عمران مجلس: خط انتقال آب طالقان مهرماه به تهران و البرز می‌رسد پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۴ / بازار طلا همچنان تحت تاثیر دلار طرح جدید فروش اقساطی خودرو ریسپکت مرداد ۱۴۰۴ + شرایط فروش قرعه کشی ایران خودرو آغاز شد + آمار تالار شیشه‌ای قرمز شد/ یازدهمین افت پیاپی بازار سرمایه طلای بورسی از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد وزیر راه: کاهش تراز آب خزر معیشت ساحل‌نشینان و کشتیرانی را تهدید می‌کند مدیرکل صمت استان تهران: امسال سال سختی برای بخش صنعت است دستور بانک مرکزی برای فعالیت شبانه‌روزی ۴ بانک مجوز پرواز هواپیما‌های MD به نجف صادر شد

علت نارضایتی رانندگان کامیون چیست؟

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودروهای سنگین گفت: مشکلات مالی و بی قانونی شرکت های باربری مهمترین عامل اعتراضات کامیون داران است .
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - 2022 November 26
کد خبر: ۱۶۰۸۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ ، یاسر کاکلیان گفت : هزینه های تعویض قطعات یدکی و تعمیرات خودروهای سنگین برای کامیون داران بسیار سنگین است و این عامل یکی از عوامل نارضایتی کامیون داران است .

 

وی ادامه داد: بی قانونی و دلالی باربری ها نیز یکی دیگر از عوامل نارضایتی کامیون داران است .

 

کاکلیان در این باره توضیح داد: باربری ها معمولا از روی کرایه بار ، مبلغی را بر می دارند که کرایه حمل بار برای کامیون داران پایین می آید و حق کامیون داران در این مورد خورده می شود.

 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کامیون داران ، خودروهای خود را بصورت اقساطی از شرکتهای لیزینگ خریداری کرده اند افزود: به همین دلیل کامیون داران برای پرداخت قسط های خود مجبور به پذیرش بار با قیمت های پایین هستند اما به نبود ساز و کار نامناسب در توزیع عادلانه بار اعتراض دارند.

 

گفتنی است توزیع ناعادلانه بار بین رانندگان یکی از اعتراضات قدیمی رانندگان کامیون ها بود و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و وزارت راه و شهرسازی وعده داده بودند این فرایند الکترونیکی خواهد شد تا راننده پس از مدت کوتاهی از رسیدن به پایانه حمل بار و اعلام حضور، حواله خود را طبق نوبت دریافت کند و شرکت های باربری نقشی در تخصیص بار نداشته باشند اما این فرایند با وجود گذشت چند سال، همچنان در برخی پایانه های اصلی کشور اصلاح نشده است./ تسنیم

ارسال نظر