جزییات تعطیلی‌ مدارس‌ فردا سه‌ شنبه‌ ۱۵آذر۱۴۰۱-راهبرد معاصر

جزییات تعطیلی‌ مدارس‌ فردا سه‌ شنبه‌ ۱۵آذر۱۴۰۱

تعطیلی‌ مدارس‌ فردا سه‌ شنبه‌ ۱۵آذر۱۴۰۱ در استان های کشور را در ادامه بخوانید.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 05
کد خبر: ۱۶۲۴۳۸

به گزارش راهبرد معاصر تعطیلی‌ مدارس‌ فردا سه‌ شنبه‌ ۱۵ آذر۱۴۰۱ به قرار زیر است:

تعطیلی برخی مدارس استان  البرز بدلیل بارش برف

 با توجه به بارش شدید برف برگزاری کلیه کلاس های مدارس طالقان و بخش  آسارا در مقاطع مختلف تحصیلی غیر حضوری اعلام شده است.

تعطیلی مدارس استان تهران

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و یخبندان در برخی از شهرستان‌های استان تهران، آموزش در این مناطق در روز سه‌شنبه 15 آذر 1401 غیر حضوری خواهد بود.

رودهن؛ مدارس ابتدایی در نوبت صبح غیر حضوری است.

دماوند؛ مدارس ابتدایی در نوبت صبح غیر حضوری است.

پردیس؛ همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح غیر حضوری است.

همچنین با توجه به میزان کمتر بارش برف امروز در شهرستان فیروزکوه و توابع، تاکنون تصمیمی بر غیر حضوری برگزار شدن کلاس ها اتخاذ نشده است. لذا در صورت تغییر شرایط جوی این شهرستان تا قبل از ساعت 6 صبح، تصمیم‌گیری و از همین طریق اعلام خواهد شد.

 مدیر آموزش و پرورش دماوند از غیر حضوری شدن مدارس ابتدایی این شهرستان در نوبت صبح روز سه شنبه خبر داد.

زهرا طاولی   اظهار داشت: مدارس ابتدایی دماوند روز سه شنبه ۱۵ آذر غیر حضوری برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش دماوند اضافه کرد: این تصمیم در پی بارش برف در این شهرستان اتخاذ شده است.

 تعطیلی مدارس ابتدایی لواسانات و رودبارقصران

آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدارس ابتدایی لواسانات و رودبارقصران روز سه شنبه ۱۵ آذر ماه غیرحضوری است.

  از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر، آموزش در مدارس ابتدایی لواسانات و رودبار قصران، روز سه شنبه ۱۵ آذرماه غیر حضوری خواهد بود.

همچنین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد، فردا(سه‌شنبه) با توجه به تداوم برودت هوا و یخبندان، مدارس دوره ابتدایی رودهن و دماوند در نوبت صبح غیرحضوری هستند.

همچنین مدارس پردیس در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح غیرحضوری است.

در این اطلاعیه تصریح شده که با توجه به میزان کمتر بارش برف امروز(دوشنبه) در شهرستان فیروزکوه و توابع، تاکنون تصمیمی بر غیرحضوری برگزار شدن کلاس‌ها اتخاذ نشده است. از این رو در صورت تغییر شرایط جوی این شهرستان تا قبل از ساعت ۶ صبح، تصمیم‌گیری و از همین طریق اعلام خواهد شد.

تعطیلی مدارس مشهد فردا

حسین محمدزاده، مدیر روابط‌ عمومی اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی، به ایسنا گفت: فردا مدارس استان به جز مدارس ابتدایی و متوسطه اول فریمان دایر است و دانش‌آموزان باید در کلاس حضور داشته باشند.

پس از بارش برف در خراسان رضوی از روز گذشته، ۱۳ آذر، مدارس ابتدایی و استثنائی مشهد، نیشابور، رضویه و احمدآباد در نوبت عصر تعطیل اعلام شد.

همچنین امروز مدارس ابتدایی مشهد و برخی شهرستان‌های استان در نوبت صبح تعطیل بود. در نوبت عصر نیز تنها مدارس ابتدایی و متوسطه اول در فریمان به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در نوبت عصر تعطیل اعلام شده بود.

تعطیلی مدارس اردبیل 

طبق اطلاعیه آموزش و پرورش استان اردبیل:

مدارس روز سه شنبه ۱۵ آذرماه۱۴۰۱ به علت برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی #اردبیل در سری قبل از ظهر به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

همچنین فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان #سرعین به صورت غیرحضوری و از طریق «شاد» انجام و فعالیت مدارس دوره اول و دوم متوسطه این شهرستان در سری قبل از ظهر با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد./کانال فرهنگیان آگاه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده